Freidig Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Ja. Det ligger allerede ut på KG, så hvorfor ikke. Det er delvis ræv. borte post gjerne et bilde der du prøver ut sykepleier kostymene også. Alt for deg, pus Endret 6. februar 2013 av Freidig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Større hull enn mitt jo. Ble det sydd? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nei, det ble det ikke. Det måtte gro naturlig. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Hva skjedde? Eller er det hva er det? Endret 6. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ho så så ut ho D: Var hu digg sa du? Takk. Det er meg. En større versjon hadde vært fint Kan sende på PM Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nei, det ble det ikke. Det måtte gro naturlig. Mitt og. Det sugde så jævlig! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Var hu digg sa du? Takk. Det er meg. Kan sende på PM Greit Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Mitt og. Det sugde så jævlig! Ja. Jeg var ei skikkelig pingle den perioden. Det er jo egentlig ikke så veldig lenge siden, så jeg har fortsatt et ferskt arr. Så kan bare gå med truser og hipstere og ikke string. Er redd det kommer tilbake, men håper på det beste! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har også et naturlig rumpehull. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Var hu digg sa du? Takk. Det er meg. Kan sende på PM tøft Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvorfor opererte du rumpa, Freidig? Ble du litt kreativ i den fasen av ungdomstiden hvor du utforsket seksualiteten din? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvorfor opererte du rumpa, Freidig? Ble du litt kreativ i den fasen av ungdomstiden hvor du utforsket seksualiteten din? Jeg tok brasiliansk voks og der vokset de ræva også, så vokste dessverre det ene håret innover. Slik at det ble en cyste eller noe. Det var helt jævlig. Gikk med det i flere uker før jeg orket å gjøre noe med det. Det var vondt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det var siste gang med brasiliansk voks! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvorfor er jeg fortsatt våken? Det var siste gang med brasiliansk voks! Nå har du Ottar-rompe? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg må egentlig sove, men jeg gidder ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg må egentlig ikke sove, derfor er jeg våken. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvorfor er jeg fortsatt våken? Nå har du Ottar-rompe? Jeg kan ikke røre noe baki der enda, siden de er redd jeg skal rispe det opp. Det var i November jeg tok den "tømminga". Skal begynne med brasilianer igjen så fort jeg får lov. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Må være digg å bli kvitt sånn cyste. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg foretrekker litt hår, framfor det der. Må være digg å bli kvitt sånn cyste. Få tilbake Marlon Brando! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg