Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jo, jeg får faktisk svar på spørsmålet mitt. Jeg tror faktisk at noen mennesker her inne syntes at jeg er ålreit også!

Fikk svaret fra han ekle jævelen "hehe... men vi kan jo finne på noe gøy kanskje???? ;)"

kan ikke noen bare kutte av han pikken. plz

Foreslå det for ham. (Jeg regner med du kan slå fra deg i fall han blir sur og voldelig).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fikk svaret fra han ekle jævelen "hehe... men vi kan jo finne på noe gøy kanskje???? ;)"

Hvem er det og hvor skrev han det til deg?

Lenke til kommentar

Hvem er det og hvor skrev han det til deg?

Vi kan kalle han A. På melding.

Foreslå det for ham. (Jeg regner med du kan slå fra deg i fall han blir sur og voldelig).

Hvis jeg lar være å svare, tror du det dyret lar være å mase på meg? Sånn helt helt seriøst. Jeg er virkelig ikke klar for noe nytt forhold, og jeg vil ikke ha noen å knulle på!!!

Lenke til kommentar

Hvorfor ber du meg sende PM da? :\

Hadde du ikke blokket han der, forresten?

Jo, men den jævla appen viser at du har mottatt 10 meldinger fra sperrede numre i dag. Jeg ble nysjerrig.

Håper han kan finne seg ei annen en. Kan jo foreslå ei venninne da.

Det tviler jeg på. Sistnevnte, altså.

Beklager altså. Jeg vil ikke ha en å knulle på (som har større pupper enn meg, lukter hvitløk, aldri dusjer, kjører volvo 240 og henger på gatebil og utenfor den lokale esso'n)

Så hvis det er en helt normal gutt/mann/menneske som vil være kjæresten min, så skal jeg tenke over det. Om noen år.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha sex med han!!!!!!!!!!! Det er han perverse typen som jeg fortalte deg om i går, det er bare det at jeg fant ut at jeg får snakke ordentlig med han!!!!!!!!!!!!!

HVA FAEN SKAL JEG SI DA.

Si: "sorry ass, men har nettopp funnet meg en på diskusjon.no, så du får leke sykehus aleine eller hvis du kun vil ha sex leie deg en hore i oslos gater."

Litt trist når folk ikke snapper tilbake :(

Fant tonene med en og hu sa hu skulle adde meg på Skype, men fortsatt ikke skjedd. Hu screenshotta det så hu legger meg vel til en dag!

Lenke til kommentar

Jo, men den jævla appen viser at du har mottatt 10 meldinger fra sperrede numre i dag. Jeg ble nysjerrig.

Håper han kan finne seg ei annen en. Kan jo foreslå ei venninne da.

Beklager altså. Jeg vil ikke ha en å knulle på (som har større pupper enn meg, lukter hvitløk, aldri dusjer, kjører volvo 240 og henger på gatebil og utenfor den lokale esso'n)

Så hvis det er en helt normal gutt/mann/menneske som vil være kjæresten min, så skal jeg tenke over det. Om noen år.

Det gir mening. Og om det er en helt normal gutt/mann/kvinne(?), som vil ha sex med deg, så sier du nei?

Lenke til kommentar

Det gir mening. Og om det er en helt normal gutt/mann/kvinne(?), som vil ha sex med deg, så sier du nei?

Jeg tror jeg sier nei til kvinne jeg altså. Og nei til den gutten.

Jeg vil ikke ha sex med noen per i dag (akkurat nå), men er det en helt normal gutt og jeg liker han så er det ikke noe problem. Vil bare ikke ha det med et sånt grusomt menneske.

Hva er normal?

Lukter ikke hvitløk, råner ikke hver eneste dag i uka med 240'n sin og kjøper ikke røyk til 14-årige jenter. Han må dusje oftere enn en dag i uka, gjerne.

Eller så har jeg ikke så veldig store behov altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...