Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Var inne på bash.org for å lese noen morsomme quotes fra irc, fikk lyst til å ta opp irc igjen, logget tilfeldigvis inn på diskusjon.no, så til min store glede at de har egen irc-kanal, logget inn på kanalen fort som fy, var så alene der at jeg kunne høre ekkoet fra min egen pust. Var #diskusjon.no et 2012 fenomen, eller var jeg bare inne på et dårlig tidspunkt?

hender det er artig når jeg er innom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke ekte sykehus uten helsesøster drakt.

Det er jo sant. Syntes du jeg burde ta den gjennomsiktige eller den med korsett?

:nei:

Creepy ass

Noen ganger så hater jeg mennesker, haahahahaha. Dette er da en av de gangene. Noen gutter tror virkelig at de er Don Juan altså.

Lenke til kommentar

Er det her en snill avvisning?

"Beklager det altså, men jeg er ikke ute etter noe forhold. Jeg vil bare leve nå uten noen forpliktelser og uten kjæreste. Jeg har funnet ut at jeg er ikke jenta til å være i et forhold nå."

Er det greit? Eller er jeg for slem nå? :)

Ta den gjennomsiktige.

DU er lur du!

Du er alt for ung for meg.

Har sansen for eldre menn.

Å, jeg er en storflørt altså <3

Lenke til kommentar

"Beklager det altså, men jeg er ikke ute etter noe forhold. Jeg vil bare leve nå uten noen forpliktelser og uten kjæreste. Jeg har funnet ut at jeg er ikke jenta til å være i et forhold nå."

Han kommer til å lese det som at du bare vil ha sex med ham, ikke som et avslag?

Lenke til kommentar

Han kommer til å lese det som at du bare vil ha sex med ham, ikke som et avslag?

Jeg vil ikke ha sex med han!!!!!!!!!!! Det er han perverse typen som jeg fortalte deg om i går, det er bare det at jeg fant ut at jeg får snakke ordentlig med han!!!!!!!!!!!!!

HVA FAEN SKAL JEG SI DA.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha sex med han!!!!!!!!!!! Det er han perverse typen som jeg fortalte deg om i går, det er bare det at jeg fant ut at jeg får snakke ordentlig med han!!!!!!!!!!!!!

HVA FAEN SKAL JEG SI DA.

Jeg sa bare hvordan han kom til å tolke det... Don't shoot the messenger.

Lenke til kommentar

Det er en invitasjon til å bli sexbuddy/fuckfriend, eller bare åpen for en ONS.

Sauen var for kjapp...

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Jeg sa bare hvordan han kom til å tolke det... Don't shoot the messenger.

HAHA, okei. Jeg sa at jeg ikke var interessert i å være med han, og jeg var i hvert fall ikke interessert i å ha sex med han.

Det er en invitasjon til å bli sexbuddy/fuckfriend, eller bare åpen for en ONS.

Sauen var for kjapp...

Jeg skal ikke ha sex med han. Ikke om jeg hadde fått betalt engang.

Du kan jo si at du er medlem i kvinnegruppa ottar, det burde få de fleste til å vike.

HAHAHAHAHAHA. Du er genial!

Ryktet sier at det visstnok er et vanlig trekk blant jenter fra Grenlands-området. Stemmer det?

Nei, det er mer Notodden/Ulefoss.

Lenke til kommentar

Er ikke dette stedet mye bedre enn KG, Freidig? Her får du faktisk svar på det du spør om. Ikke hundre sider med utbroderinger om hvis at men.

Jo, jeg får faktisk svar på spørsmålet mitt. Jeg tror faktisk at noen mennesker her inne syntes at jeg er ålreit også!

Fikk svaret fra han ekle jævelen "hehe... men vi kan jo finne på noe gøy kanskje???? ;)"

kan ikke noen bare kutte av han pikken. plz

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...