Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Abcnyheter fortsatt oppe og blir tatt seriøst av folk? Eller blander jeg det med Nyhetsspeilet / VG nå, i mine øyne er alle slike sider det samme sprøytet.

Tror du blander ja. Abcnyheter har vært seriøst hele tiden og har all slags nyheter.

Lenke til kommentar

Var inne på bash.org for å lese noen morsomme quotes fra irc, fikk lyst til å ta opp irc igjen, logget tilfeldigvis inn på diskusjon.no, så til min store glede at de har egen irc-kanal, logget inn på kanalen fort som fy, var så alene der at jeg kunne høre ekkoet fra min egen pust. Var #diskusjon.no et 2012 fenomen, eller var jeg bare inne på et dårlig tidspunkt?

Lenke til kommentar

Diettführer! :D :D

Åh, som jeg har savna å se deg her inne ...

Alt for lenge, hvordan går det? :)

Var inne på bash.org for å lese noen morsomme quotes fra irc, fikk lyst til å ta opp irc igjen, logget tilfeldigvis inn på diskusjon.no, så til min store glede at de har egen irc-kanal, logget inn på kanalen fort som fy, var så alene der at jeg kunne høre ekkoet fra min egen pust. Var #diskusjon.no et 2012 fenomen, eller var jeg bare inne på et dårlig tidspunkt?

#diskusjon.no var vel uansett aldri den offisielle kanalen. :p

Lenke til kommentar

Diettführer! :D :D

Åh, som jeg har savna å se deg her inne ...

Alt for lenge, hvordan går det? :)

Ja, ser det har sklidd helt ut her i det siste, så nå måtte jeg komme tilbake for å stramme opp litt igjen! Så nå er det bare å passe seg..... ;)

Går veldig bra med meg. Merket plutselig idag at jeg savnet diskusjon.no, så måtte logge på igjen. Ser overraskende mange kjente navn her, så tydlig at dette er en vane det er vondt å vende hehe.

Du da? Regner med at du har har terrorisert offtopic med alt våset ditt?

Lenke til kommentar

Nja, jeg har slacket ganske kraftig i forhold til hvordan jeg var før, men jeg prøver da enda. Det er nok med å være seg selv. :p

Så lenge du blir er jeg fornøyd, kanskje du kan klare å stramme opp dietten min også, blir alt for mye hjemmelaget mat, i dag var det røkt svinekam med brunsaus, poteter, erter og tyttebærsyltetøy. Kan umulig være sunt.

Lenke til kommentar

Nei, takke meg til en halv sellerirot mens man løper på mølla. "nothing tastes like skinny feels"

Fy fader, nå kastet jeg nesten opp av hvor ekkel den setningen var. Jeg trekker alt tilbake. (Jeg stapper i meg med kake og ser på urørt ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...