CypheroN Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 http://www.abcnyhete...mor-som-niaring Syk verden, syk verden. http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er Abcnyheter fortsatt oppe og blir tatt seriøst av folk? Eller blander jeg det med Nyhetsspeilet / VG nå, i mine øyne er alle slike sider det samme sprøytet. Tror du blander ja. Abcnyheter har vært seriøst hele tiden og har all slags nyheter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Herlig. Nå har de selverklærte "døve" polakkene som skal ha penger på døra kommet hit også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Seriøst har det vel neppe vært, men ... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Herlig. Nå har de selverklærte "døve" polakkene som skal ha penger på døra kommet hit også. Du får vise en gest selv de døve kan forstå, nemlig langefingeren i været Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Var inne på bash.org for å lese noen morsomme quotes fra irc, fikk lyst til å ta opp irc igjen, logget tilfeldigvis inn på diskusjon.no, så til min store glede at de har egen irc-kanal, logget inn på kanalen fort som fy, var så alene der at jeg kunne høre ekkoet fra min egen pust. Var #diskusjon.no et 2012 fenomen, eller var jeg bare inne på et dårlig tidspunkt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er bare periodevis det skjer noe særlig der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Det er dødt. Endret 6. februar 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Bah Ta den bort fra sticky, så den ikke lurer andre i fella. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Herlig. Nå har de selverklærte "døve" polakkene som skal ha penger på døra kommet hit også. Traff en slik mens jeg var på jobb i Arna. Skjer med at de prøver selge skitet sitt til en lastebilsjåfør som meget tydelig jobber? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Seriøst har det vel neppe vært, men ... Why so serious....? Smurf! Lenge siden sist 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Diettführer! :D Åh, som jeg har savna å se deg her inne ... Alt for lenge, hvordan går det? Var inne på bash.org for å lese noen morsomme quotes fra irc, fikk lyst til å ta opp irc igjen, logget tilfeldigvis inn på diskusjon.no, så til min store glede at de har egen irc-kanal, logget inn på kanalen fort som fy, var så alene der at jeg kunne høre ekkoet fra min egen pust. Var #diskusjon.no et 2012 fenomen, eller var jeg bare inne på et dårlig tidspunkt? #diskusjon.no var vel uansett aldri den offisielle kanalen. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Diettführer! :D Åh, som jeg har savna å se deg her inne ... Alt for lenge, hvordan går det? Ja, ser det har sklidd helt ut her i det siste, så nå måtte jeg komme tilbake for å stramme opp litt igjen! Så nå er det bare å passe seg..... Går veldig bra med meg. Merket plutselig idag at jeg savnet diskusjon.no, så måtte logge på igjen. Ser overraskende mange kjente navn her, så tydlig at dette er en vane det er vondt å vende hehe. Du da? Regner med at du har har terrorisert offtopic med alt våset ditt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nja, jeg har slacket ganske kraftig i forhold til hvordan jeg var før, men jeg prøver da enda. Det er nok med å være seg selv. Så lenge du blir er jeg fornøyd, kanskje du kan klare å stramme opp dietten min også, blir alt for mye hjemmelaget mat, i dag var det røkt svinekam med brunsaus, poteter, erter og tyttebærsyltetøy. Kan umulig være sunt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nei, takke meg til en halv sellerirot mens man løper på mølla. "nothing tastes like skinny feels" Fy fader, nå kastet jeg nesten opp av hvor ekkel den setningen var. Jeg trekker alt tilbake. (Jeg stapper i meg med kake og ser på urørt ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Flink pike. Jeg stappet i meg kake i går. Det var bursdagen til søss, så først hadde vi pasta carbonara, etterfulgt av sjokoladekake og berlinerboller. Jeg følte jeg fortjente det siden jeg hadde gått over en halv mil på under en time, og ikke hadde følelse i beina. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvem er Aces egentlig? Søstera til Smurfen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nope, søt jente fra Østlandet. Samt min diettführer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Interessant. Jeg antar at du har vist henne din nye jobb, og hva den innebærer? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvem er Aces egentlig? Søstera til Smurfen? Jeg vil ta opp stipend/lån-diskusjonen. Jeg er rimelig sikker på at du kun vil få 40% av lånet ditt som stipend, uansett lånte beløp. Kan du motbevise det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg