Need44speed Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Lurer på hva som er greia med H&M sine buksestrl..................... Den ene buksa mi har jeg i 27" og den andre må jeg opp i 30". Og jeg pleier å ligge på 27-28". Uansett buksa er så fin, så jeg måtte ha den. sikkert slim fit og sånt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi det er det voksne personer gjør. De er ansvarlige og legger bort flatfyll og sprit og sånt! Du har tydeligvis ikke vært på jobbtur med fyll og spetakkel... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Morning is what happens when you run out of sleep. :< Du har tydeligvis ikke vært på jobbtur med fyll og spetakkel... Dine kollegaer er tydeligvis ikke spesielt voksne, med andre ord! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Bare at jeg ikke liksom jogger gjennom livet med hetten på hettegenseren oppe og Eye of Tiger rullende gjennom hodet på repeat, så jeg oppfatter sånne reklamer som mer selvparodiske enn som seriøs produktpromotering. Men det er sikkert mest for at jeg ikke har gått tom for weak enda! Ok, skjønner. Sorry, var ikke meningen å komme brasende inn her med min dumskap, så den neste måneden skal jeg holde meg langt unna denne tråden så Slimda slipper å se noe mer til dumskapen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mine kolleger er fra 20 til 60 år. Og det er faktisk de eldste som drikker mest. så den neste måneden skal jeg holde meg langt unna denne tråden så Slimda slipper å se noe mer til dumskapen min. Hæææ? Du er da hjertelig velkommen til å være her. Var da ikke et dumt spørsmål, selv om jeg trodde det var det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 ... Hvis det var noen tvil, så sa jeg dette i et veldig muntert internett-tonefall. At du ikke kan lese tanker tror jeg ikke kvalifiserer som dumskap, og Slimda burde du ignorere sånn som resten av oss. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mine kolleger er fra 20 til 60 år. Og det er faktisk de eldste som drikker mest. MEN DE ER IKKE VOKSNE. SKJØNNER DU? DE ER BARN I HODET! Voksne mennesker sitter nemlig på kafe og drikker et glass rødvin mens de leser dikt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ja jøss, ignorer dem man er uenig med. Voksne mennesker sitter nemlig på kafe og drikker et glass rødvin mens de leser dikt. Så mammabloggere er voksne? Oh SHIT! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mammabloggere er de mest voksne av alle. De og alle på politikkforumet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tror jeg holder meg til barnslige tankeganger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da må du begynne å shotte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei godtfolk, jeg er i prosessen med og lære meg command lines i Windows, og trenger en wallpaper med de vanligste eller nyttigste kommandoene. I Linux hadde jeg denne flotte wallpaperen, har noen noe ligende for Windows? Hehehehehehe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hehehehehehe What took you so long? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da må du begynne å shotte. Tror jeg står over. Shots er ikke noe gode. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 What took you so long? Vært opptatt med Vertex Cover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Når dette kommer fra deg, så må det være rimelig sært. Føler du en plutselig dragning mot Mjøsa? Føler alltid en dragning mot Mjøsa og dens hvite svane. Jeg liker Oppland, og byene og stedene rundt Mjøsa. Særlig Hamar og Lillehammer, men også Gjøvik. Hustelefon? Jøss, kommer du fra 1900-tallet eller? Har dere en avansert hustelefon? Skal være mulig å legge inn sperrer der, tror jeg. Om ikke, bytt ut hustelefon med skikkelig mobiltelefon. Der kan det svartelistes. Vi har fortsatt hustelefon, og jeg håper vi fortsetter å ha det så lenge som mulig. Det er noe eget og koselig med det, og jeg håper mine fremtidige barn vil vokse opp med fastlinje. bor alle andre enn meg i skien her eller? Slaskepus er vel fra Skien, men bortsett fra ham og Freidig vet jeg ikke av noen på forumet som er fra Skien. Med fare for å gi et veldig uorginalt svar, Tennant selvfølgelig! Tsk, tsk. Er jo Baker som er den heiteste doktoren. Jeg kommer litt hver gang jeg ser en episode med Dr. Who fra 60-tallet. <3 Og om noen nå irriterer seg over at det kommer nok en wall of text fra meg bestående utelukkende av siteringer, er det fordi jeg har lest gjennom de siste x antall sidene og svart på det jeg følte for å svare på, selv om det er svart på det før. God natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er noe eget og koselig med det, og jeg håper mine fremtidige barn vil vokse opp med fastlinje. Det er ingenting koselig med en hustelefon. Det ern gammel og utdatert teknologi som ikke har noe gyldig grunn til å leve videre i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vi har fortsatt hustelefon, og jeg håper vi fortsetter å ha det så lenge som mulig. Det er noe eget og koselig med det, og jeg håper mine fremtidige barn vil vokse opp med fastlinje. Alt som er gammelt er ikke gammelt og koselig vettu, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det har du rett i, hansegutt, men fasttelefon er kos og greit. Samt at i motsetning til nymotens mobiler, går de ikke tom for strøm på 1-2-3 eller har forstyrrende elementer som spill og slikt. Og så er det bare veldig greit å ha. Spesielt for gamle folk som ikke forstår seg på mobiler eller IP-telefoni. Farmor glemmer alltid hvordan mobilen hennes fungerer, og mormor har vel ikke brukt mobilen sin noen sinne etter at vi kjøpte en til henne i 2003. Det er ingenting koselig med en hustelefon. Det ern gammel og utdatert teknologi som ikke har noe gyldig grunn til å leve videre i dagens samfunn. Hysj på deg, teknohipster. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Åh så koselig dere hadde det her i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg