Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Bare at jeg ikke liksom jogger gjennom livet med hetten på hettegenseren oppe og Eye of Tiger rullende gjennom hodet på repeat, så jeg oppfatter sånne reklamer som mer selvparodiske enn som seriøs produktpromotering. Men det er sikkert mest for at jeg ikke har gått tom for weak enda!

Ok, skjønner. Sorry, var ikke meningen å komme brasende inn her med min dumskap, så den neste måneden skal jeg holde meg langt unna denne tråden så Slimda slipper å se noe mer til dumskapen min.

Lenke til kommentar

Mine kolleger er fra 20 til 60 år. Og det er faktisk de eldste som drikker mest.

så den neste måneden skal jeg holde meg langt unna denne tråden så Slimda slipper å se noe mer til dumskapen min.

Hæææ? Du er da hjertelig velkommen til å være her. Var da ikke et dumt spørsmål, selv om jeg trodde det var det.

Lenke til kommentar

Når dette kommer fra deg, så må det være rimelig sært. Føler du en plutselig dragning mot Mjøsa?

Føler alltid en dragning mot Mjøsa og dens hvite svane. Jeg liker Oppland, og byene og stedene rundt Mjøsa. Særlig Hamar og Lillehammer, men også Gjøvik.

Hustelefon? Jøss, kommer du fra 1900-tallet eller?

Har dere en avansert hustelefon? Skal være mulig å legge inn sperrer der, tror jeg. Om ikke, bytt ut hustelefon med skikkelig mobiltelefon. Der kan det svartelistes.

Vi har fortsatt hustelefon, og jeg håper vi fortsetter å ha det så lenge som mulig. Det er noe eget og koselig med det, og jeg håper mine fremtidige barn vil vokse opp med fastlinje.

bor alle andre enn meg i skien her eller?

Slaskepus er vel fra Skien, men bortsett fra ham og Freidig vet jeg ikke av noen på forumet som er fra Skien.

Med fare for å gi et veldig uorginalt svar, Tennant selvfølgelig!

Tsk, tsk. Er jo Baker som er den heiteste doktoren. Jeg kommer litt hver gang jeg ser en episode med Dr. Who fra 60-tallet. <3

Og om noen nå irriterer seg over at det kommer nok en wall of text fra meg bestående utelukkende av siteringer, er det fordi jeg har lest gjennom de siste x antall sidene og svart på det jeg følte for å svare på, selv om det er svart på det før. God natt.

Lenke til kommentar

Det har du rett i, hansegutt, men fasttelefon er kos og greit. Samt at i motsetning til nymotens mobiler, går de ikke tom for strøm på 1-2-3 eller har forstyrrende elementer som spill og slikt. Og så er det bare veldig greit å ha. Spesielt for gamle folk som ikke forstår seg på mobiler eller IP-telefoni. Farmor glemmer alltid hvordan mobilen hennes fungerer, og mormor har vel ikke brukt mobilen sin noen sinne etter at vi kjøpte en til henne i 2003.

Det er ingenting koselig med en hustelefon. Det ern gammel og utdatert teknologi som ikke har noe gyldig grunn til å leve videre i dagens samfunn.

Hysj på deg, teknohipster.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...