Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

*klasker til i ansiktet*

Nå går du og legger deg, unge dame!

OK! Skal drømme noe spennende! For noen netter siden invaderte Cybermen og Daleks skolen min, men jeg endte opp med å forføre og så drepe den menneskelige lederen deres. Det var ganske spennende. Håper jeg får en fortsettelse i natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK! Skal drømme noe spennende! For noen netter siden invaderte Cybermen og Daleks skolen min, men jeg endte opp med å forføre og så drepe den menneskelige lederen deres. Det var ganske spennende. Håper jeg får en fortsettelse i natt.

Har Dr. Who gått over til fienden?

Hey you, ser ikke deg så ofte i denne kategorien.

Han stalker deg.

Lenke til kommentar

Han stalker deg.

Jeg gjør det lett for ham, i så fall. Lett å stalke noen som har sovet ved siden av deg i fire år. <_<

Edit: Reklame sier: "Du har byttet ut sterke shots med en god flaske vin" som argument for at man er blitt voksen. Jeg kommer aldri til å bli voksen, for de har ikke en gang samme funksjon i mitt hode.

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han dukka ikke opp i drømmen i det hele tatt, den dusten. Jeg måtte gjøre hele jobben sjøl :(

Jeg har et vagt minne om at jeg fekta med sverd og greier i tillegg..

Hvem av dem er heitest, forresten?

Jeg gjør det lett for ham, i så fall. Lett å stalke noen som har sovet ved siden av deg i fire år. <_<

Edit: Reklame sier: "Du har byttet ut sterke shots med en god flaske vin" som argument for at man er blitt voksen. Jeg kommer aldri til å bli voksen, for de har ikke en gang samme funksjon i mitt hode.

Det er kanskje et forsøk på å si at man har gått fra vill festing til rolige rødvinskvelder?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Her er litt motivational wisdom fra en Facebook-reklame som jeg tror bommet litt på målgruppen:

STRONG is WHAT HAPPENS when you RUN OUT OF WEAK.

Velbekomme.

Du må gjerne forklare?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Forklare et så enkelt sitat? Når du går "tom" for "svakhet", så sitter du igjen med "styrke"...

Nei, ikke det. Det med å bomme på målgruppen.

Lenke til kommentar

Har dere lagt ned Cooking by proxy? WEAKNESS.

Nei, men han stakk til østlandet og hongkong og shit, og jeg har regionale mesterskap i baristakunst og skole og jobb, så det har bare ikke blitt tid. Vi SKAL proxye. Hvis du vil kokkelere er det bare å shout out, altså!
Lenke til kommentar

Nei, ikke det. Det med å bomme på målgruppen.

Bare at jeg ikke liksom jogger gjennom livet med hetten på hettegenseren oppe og Eye of Tiger rullende gjennom hodet på repeat, så jeg oppfatter sånne reklamer som mer selvparodiske enn som seriøs produktpromotering. Men det er sikkert mest for at jeg ikke har gått tom for weak enda!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...