Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gutter er enkle sådan.

Tar de initiativ til kontakt? Da vil de i buksa di.

Må du mase gang på gang? De vil fortsatt i buksa di, men det er bare ikke prioritert.

HAHAHAHAHAHAAHHA.. Nå fliste jeg godt :D

Allmektige et eller annet, gi meg styrke til å legge meg. Det er så vanskelig.

Og Freidig, når du får duste "hvorfor-svarer-du-ikke"-spørsmål, så svar at han bør ta det som et hint.

Han har prøvd seg nå, helt siden det ble slutt mellom meg og eksen. Han burde ta et hint. 1 TIME etter det ble gjort hadde han stalket meg til å finne det ut og han maste om alt.. JESUS :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har prøvd seg nå, helt siden det ble slutt mellom meg og eksen. Han burde ta et hint. 1 TIME etter det ble gjort hadde han stalket meg til å finne det ut og han maste om alt.. JESUS :(

Gutter tar ikke hint. Ever. Så lenge der er et ørlite håp om napp på fiskestanga, så prøver man igjen og igjen. Det er tross alt jakten som er det som driver en.

Så gjør det enkelt. Si at det aldri kommer til å bli noe, at han er en ufyselig plageånd, og at han burde skaffe seg et liv (helst uten deg).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Allmektige et eller annet, gi meg styrke til å legge meg. Det er så vanskelig.

*klasker til i ansiktet*

Nå går du og legger deg, unge dame!

Lenke til kommentar

Gutter tar ikke hint. Ever. Så lenge der er et ørlite håp om napp på fiskestanga, så prøver man igjen og igjen. Det er tross alt jakten som er det som driver en.

Så gjør det enkelt. Si at det aldri kommer til å bli noe, at han er en ufyselig plageånd, og at han burde skaffe seg et liv (helst uten deg).

Jeg har sagt til han at jeg ikke er interessert i han, og at vi er på to vidt forskjellige steder i livet. Og at jeg ikke liker gatebil. Jeg ba han om å la meg være. Jeg fikk i svar at jeg var Skiens gjemte diamant. At jeg hadde så mange beundrere.

Vær så snill.......... hjelp meg. Hater sånne mennesker.

Du kan blokkere nummer.

Det er ikke så lett når man bor hjemme og han ringer hustlf/foreldre............

Lenke til kommentar

Fant noe for Windows 8

Det er ikke så lett når man bor hjemme og han ringer hustlf/foreldre............

Hustelefon? Jøss, kommer du fra 1900-tallet eller?

Har dere en avansert hustelefon? Skal være mulig å legge inn sperrer der, tror jeg. Om ikke, bytt ut hustelefon med skikkelig mobiltelefon. Der kan det svartelistes.

Lenke til kommentar

Fant noe for Windows 8

Hustelefon? Jøss, kommer du fra 1900-tallet eller?

Har dere en avansert hustelefon? Skal være mulig å legge inn sperrer der, tror jeg. Om ikke, bytt ut hustelefon med skikkelig mobiltelefon. Der kan det svartelistes.

Jaja, egentlig :D

Vi har en avansert en, så skal få sjekket det ut. Tenkte ikke på det..

Det blir jo dine foreldre sitt problem. :)

Forsåvidt sant. Men det er fortsatt irriterende.

Han er slettet fra FB og har blokkert han via en app. Takk og lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...