Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet å spise godteri igjen. Jeg holdt i en dag.

Du er tydeligvis ikke særlig lat.

Altså. Jeg er lat. Veldig lat. Jeg orker ikke å gå i butikken. Når jeg først er i butikken, så orker jeg ikke å bruke handlekurv. Om jeg skulle klare å snike med meg noe snop, så er jeg for lat til å hente det fra kjøleskapet når jeg sitter i godstolen.

Tror det lengste jeg har hatt en sjokolade, er et halvt år. (fortsatt spiselig)

Lenke til kommentar

Du er tydeligvis ikke særlig lat.

Altså. Jeg er lat. Veldig lat. Jeg orker ikke å gå i butikken. Når jeg først er i butikken, så orker jeg ikke å bruke handlekurv. Om jeg skulle klare å snike med meg noe snop, så er jeg for lat til å hente det fra kjøleskapet når jeg sitter i godstolen.

Tror det lengste jeg har hatt en sjokolade, er et halvt år. (fortsatt spiselig)

Jeg er ikke så veldig lat nei tror jeg. Men det er mest pga kampsporten min. Det er knallhardt innimellom. Hvis ikke hadde jeg vært ei feit dundre....

Lenke til kommentar

Ja, jeg har en fin sol..........................................

Uansett... Jeg har en kompis som maser så jævlig!!!!!!!!!!! HELT JÆVLA UTROLIG.

DEN SISTE TIMEN HAR HAN SENDT MEG 40 MELDINGER, OG 20 AV DEM ER "HVORFOR SVARER DU IKKE?!?!?!?"

Fikk denne akkurat "hehe, unnskyld at jeg maser asså... Men la meg akkurat og tenkte på deg... <3"

fy faen skyt meg. Nå.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har en fin sol..........................................

Uansett... Jeg har en kompis som maser så jævlig!!!!!!!!!!! HELT JÆVLA UTROLIG.

DEN SISTE TIMEN HAR HAN SENDT MEG 40 MELDINGER, OG 20 AV DEM ER "HVORFOR SVARER DU IKKE?!?!?!?"

Fikk denne akkurat "hehe, unnskyld at jeg maser asså... Men la meg akkurat og tenkte på deg... <3"

fy faen skyt meg. Nå.

Han vil ha sex med deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...