Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd gjenvt og trutt siden jeg var 15. Noen uker siden prøvde jeg to forskjellige shots også. Smakte, ikke overraskende nok, helt forjævlig.

Ja, noen liker det andre ikke. Jeg liker det faktisk, men kjenner mange som ikke liker det men drikker fordi mange andre gjør. Da er det kanskje bedre gjøre som deg å heller drikke noe man liker, eller blande ut med noe man liker (:

Lenke til kommentar

Jeg var avholds da jeg var 18 år. Og 19. og 20. og 21... Var også avholds da jeg var 17. og 16.

Jeg bare bøller med deg. Jeg drakk i perioder ikke selv i de dager. Jeg burde kanskje også skrevet at jeg ikke tror på 18-åringer som sier de ikke skal drikke mer, om de har gjort det. Standardfrase jeg har hørt fra mang en tenåring med skallebank kl 5 på morgenen (jeg var en sånn snill fyr som hjalp dem hjem, stakkars).

Men om Freidig har hatt en traumatisk opplevelse som har trigget en uvilje for alkohol skal jeg da klare å tro på det og.

Lenke til kommentar

Ja, noen liker det andre ikke. Jeg liker det faktisk, men kjenner mange som ikke liker det men drikker fordi mange andre gjør. Da er det kanskje bedre gjøre som deg å heller drikke noe man liker, eller blande ut med noe man liker (:

Har prøvd mange rare drinker. Noen er forferdelige. Noen er middels dårlige. Noen går ann i små mengder, og et lite mindretall kjenner jeg ikke smaken av alkohol på.

Det mindretallet er selvfølgelig noe jeg har fått ytterst sjelden. Tror det er to ganger jeg har fått det.

Jeg bare bøller med deg. Jeg drakk i perioder ikke selv i de dager. Jeg burde kanskje også skrevet at jeg ikke tror på 18-åringer som sier de ikke skal drikke mer, om de har gjort det. Standardfrase jeg har hørt fra mang en tenåring med skallebank kl 5 på morgenen (jeg var en sånn snill fyr som hjalp dem hjem, stakkars).

Men om Freidig har hatt en traumatisk opplevelse som har trigget en uvilje for alkohol skal jeg da klare å tro på det og.

Ah ja, den standardfrasen ja. Den hørte jeg senest fra vår nyeste kar i avdelingen i helga. Han husker ingenting fra vorspielet, brukte hele lørdagen på å ligge i senga/sofaen og være dårlig, og var fortsatt dårlig på søndagen.

Lenke til kommentar

det har jeg.

tatoveringstime bestilt!

og jobb 4-9 :)

Lenke til kommentar

Å blande ut sprit med brus og annet synes jeg er helt forferdelig. Om noen vil være avholds så bryr jeg meg egentlig ikke utenom at det er artig å vitse om, men man kan ikke si at man ikke liker alkohol før man har smakt bayersk Weißbier.

Ja noen blander helt ut til 1:10 med appelsinjuice/brus osv. Jeg foretrekker ikke helt ren alltid selv, men når man blander ut såppas må man drikke så uendelig mye.

Har ikke smakt den, men skal se om jeg får tak i den når jeg skal til Tyskland i sommer.

Lenke til kommentar

Takk. Er ikke e-cig dyrt over tid? Husker en kamerat hadde det. Veldig praktisk på internatskole da man kan røyke det inne uten å bekymre seg over lukt og brannalarmer. Snuff husker jeg også vi drev med i 1. klasse. Prøvde det igjen for rundt et år siden og det er rett og slett forferdelig. Fatter ikke at vi drev med det.

Billigere enn å røyke / snuse. Kjøper batterier og tanker / cartos, og så trenger du bare å fylle på med juice etter hvert, og det koster vel rundt 50 kr for 10 ml eller noe, som gjerne holder en uke eller tre - avhengig av hvor mye du damper.

Lenke til kommentar

Folk som ikke har venner til å kjøpe for dem... sånne som meg.

Derfor har man eldre søsken / foreldre / besteforeldre.

Og det er stort sett null stress å bøffe fra barskapet, i alle fall om folka dine bare drikker vin og har mange flasker med vodka, ouzo, gin og lignende stående. De kan man nemlig fylle opp med vann etter at man har bøffa innholdet. Oddsen er stor for at de ikke merker det før det har gått flere år. :p

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det. Mamma drikker ikke annet enn et par glass vin i uka, og hvis pappa skal drikke noe annet enn øl og vin, så går det i cognac og whisky. Det blanke står igjen for søstrene mine og meg.

Skjønt, mamma skulle servere ouzo til mormor engang, og så var det bare vann. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...