Lami Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hehe, skjønte det. Skulle jeg havne i slosskamp med en som absolutt vil sloss er det greit med muskler. Jeg tar ikke imot å vender kinnet heller. Ihvertfall. Har slike ungdomsbedrifter lov å selge varer som er kopier (ikke ekte) uten at de opplyser om det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hjelper lite å ha muskler om du ikke vet hvordan man sloss. Du vil ha større nytte av kampsport og smidighet, enn muskler opptrent av tunge løft. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dagens dont unnagjort. Båret opp gave, sunget (eller voldtatt en måke, usikker på hva som kommer nærmest resultatet) bursdagssang, stått tålmodig og filmet bursdagsbarnet mens hun åpnet gaver og sørget for å få festet reaksjonene da hun leste kortet mitt på film. Nå skal jeg sove 3 timer til, og så får vi se hva som skjer. For håpentligvis kommer jeg meg til frisøren i det minste. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vet ikke om jeg forstår dette riktig - men du holder deg unna på grunn av at en fyr var kjip mot deg mens han var full? Reality check. Stort sett alle fyrer er drittsekker, og det blir ikke noe bedre når de drikker. Fordi selv om den andre personen er full uansett, så er det lettere for den edrue å komme seg unna situasjonen.. Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så veldig vanskelig å forstå, eller godta. Er ikke avholds selv, men tror da heller ikke alle unge mennesker MÅ drikke. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nei, jeg kan si meg enig der. Finner stadig vekk ut at flere og flere (unge) jenter ikke drikker. Jeg blir alltid like perpleks, siden jeg bor i Trøndelag og er vant til at "alle" drikker fra de er 12 år gamle og holder det gående til de får skrumplever og dør i en alder av 29 år. (Okay, det er satt på spissen, men dere skjønner vel hva jeg mener, håper jeg). Det verste med å stå opp tidlig, er å være trett og ikke få sove igjen etter at man har vært våken i en halvtime. Nå har jeg vært våken i en time, og dette kutter ned på tiden jeg kan sove før jeg må stå opp igjen. >< Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Var oppe klokka sju, kan velge og legge meg igjen men drikker kaffe i stedet og ser noen serier. Håper på og sovne i rimelig tid i kveld da, om ikke blir jeg sinna. Lenke til kommentar
Reiko Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har slutta med kaffe om morgenen. Her er det en varm dusj og en liten gå tur for å våkne. Blir så overstimulert av kaffe. Mye snø her i Asker i dag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Av og til lurer jeg på om du bare later som. Om det er noe galt med dokumentarene, så kan du gjerne si hvor de er feilaktige, så fjerner jeg de. Om du bare skal syte for å være kul, kan du like godt la være. Jeg nekter å tro på 18 år gamle personer som sier de er avholds med mindre de er indoktrinert i en eller annen religiøs kult (eller lignende). Så, hva tror du om meg? Har opplevd en veldig ekkel episode. Jeg holder meg unna alkohol for flere år grunnet denne. Mennesker suger. Mennesker suger, men det finnes også kjempekule mennesker. Om du bestemmer deg for en livsstilsendring, burde det hovedsaklig være noe du har bestemt selv, og ikke blitt "påvirket" av andre til å ta. Når det er sagt, så er jeg avholds selv. Alkohol smaker forjævlig, og ser derfor ingen grunn til å drikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Beste artikkelen jeg har lest om nikotinabstinenser. En måned siden jeg sluttet idag( ) og kjenner meg igjen i alt. http://www.cracked.com/blog/5-life-lessons-you-only-learn-through-quitting-smoking/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Om det er noe galt med dokumentarene, så kan du gjerne si hvor de er feilaktige, så fjerner jeg de. Om du bare skal syte for å være kul, kan du like godt la være. Så, hva tror du om meg? Mennesker suger, men det finnes også kjempekule mennesker. Om du bestemmer deg for en livsstilsendring, burde det hovedsaklig være noe du har bestemt selv, og ikke blitt "påvirket" av andre til å ta. Når det er sagt, så er jeg avholds selv. Alkohol smaker forjævlig, og ser derfor ingen grunn til å drikke. Tror du ikke er 18 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Beste artikkelen jeg har lest om nikotinabstinenser. En måned siden jeg sluttet idag( ) og kjenner meg igjen i alt. http://www.cracked.c...itting-smoking/ Grats, jeg bytta bare ut sigarettene og snusen med e-cig, og trives mye bedre med det enn alle de andre gangene jeg har prøvd å slutte. Nå har jeg tross alt holdt 2 måneder, og det er mer enn hva jeg klarte meg uten sigg da jeg røyka eller snus da jeg snuste. På detverste tygde jeg oliver twist og brukte snuff for å overleve abstinensene. Cold turkey er interessant. Det går greit de første ukene, og så kommer abstinensene. Hjelper sannsynligvis ikke at halve vennegjengen snuser, og den andre halvparten røyker heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Grats, jeg bytta bare ut sigarettene og snusen med e-cig, og trives mye bedre med det enn alle de andre gangene jeg har prøvd å slutte. Nå har jeg tross alt holdt 2 måneder, og det er mer enn hva jeg klarte meg uten sigg da jeg røyka eller snus da jeg snuste. På detverste tygde jeg oliver twist og brukte snuff for å overleve abstinensene. Cold turkey er interessant. Det går greit de første ukene, og så kommer abstinensene. Hjelper sannsynligvis ikke at halve vennegjengen snuser, og den andre halvparten røyker heller. Takk. Er ikke e-cig dyrt over tid? Husker en kamerat hadde det. Veldig praktisk på internatskole da man kan røyke det inne uten å bekymre seg over lukt og brannalarmer. Snuff husker jeg også vi drev med i 1. klasse. Prøvde det igjen for rundt et år siden og det er rett og slett forferdelig. Fatter ikke at vi drev med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tror du ikke er 18 Jeg var avholds da jeg var 18 år. Og 19. og 20. og 21... Var også avholds da jeg var 17. og 16. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Avholdsfolk er vanligvis greit. Avholdsfolk som må dra opp at de er avholds i enhver setting og fortelle hvor vanskelig det er å være avholds i dagens alkoholfikserte samfunn er the worst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tar det bare frem når det er snakk om avholds. Ellers holder jeg kjeft til noen kommenterer at jeg bare drikker brus. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du har prøvd drikke? Ikke bare at du har valgt aldri prøve liksom? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 er ikke du sånn 13 år da hæ Var det... er nok litt eldre nå. Uansett, hvem er det som venter til man er 18 før man kjøper noe alc? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Folk som ikke har venner til å kjøpe for dem... sånne som meg. Man får jo kjøpt uansett.... finnes nok utlendinger som jobber i butikker som selger hva som helst. På ferie i syden (Spania, Tyrkia etc. ) blir man jo omtrent dratt inn i butikken. Om man vil får man tak i det, og alle kjenner noen som er over 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg