Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg nekter å tro på 18 år gamle personer som sier de er avholds med mindre de er indoktrinert i en eller annen religiøs kult (eller lignende).

Har opplevd en veldig ekkel episode. Jeg holder meg unna alkohol for flere år grunnet denne.

Mennesker suger.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd en del kjipe situasjoner med alkohol selv, og jeg er kun 20 år. Betyr ikke at jeg er avholds av den grunn, bare bruker hodet og prøver å ikke være en idiot så fort man tar en slurk.

E: Det er jo nesten andre mennesker man skal passe på når man er ute og drikker. Så utrolig uforutsigbare mennesker er ute på byen.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd en del kjipe situasjoner med alkohol selv, og jeg er kun 20 år. Betyr ikke at jeg er avholds av den grunn, bare bruker hodet og prøver å ikke være en idiot så fort man tar en slurk.

E: Det er jo nesten andre mennesker man skal passe på når man er ute og drikker. Så utrolig uforutsigbare mennesker er ute på byen.

Nei, jeg kommer ikke til å drikke igjen. Jeg trodde jeg kunne stole på en gutt, og det kunne jeg faktisk ikke. Han var møkkafull. Han kom heldigvis ikke noe lengre enn at jeg ga han en rimelig blodig nese og han gråt seg hjem.

Jeg holder meg unna alkohol jeg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vet ikke om jeg forstår dette riktig - men du holder deg unna på grunn av at en fyr var kjip mot deg mens han var full? Reality check. Stort sett alle fyrer er drittsekker, og det blir ikke noe bedre når de drikker.

Mjeh. Finnes mange drittsekker, men finnes også mange fine fyrer, som med alle slags folk.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg forstår dette riktig - men du holder deg unna på grunn av at en fyr var kjip mot deg mens han var full? Reality check. Stort sett alle fyrer er drittsekker, og det blir ikke noe bedre når de drikker.

Nei, han prøvde å voldta meg.. Så..

Har møtt mange kjekke gutter jeg, men jeg vil holde meg unna drikking. Jeg greier ikke å utføre teknikkene mine like godt.

Også hvis jeg vil få 2 dan så må jeg ofre det nå tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...