Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 I love my horse. I love to ride it. I love to make love to it too. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 I love my horse. I love to ride it. I love to make love to it too. Hest er best som pålegg! Høøhøø. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg vil ha en gul ballong Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Det her er noe av det kuleste jeg har sett. Endret 4. februar 2013 av Romis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hest er best som pålegg! Ja, det er faen meg ikke annet de duger til. Vel, kanskje for å skremme vettet av folk, men ... Forøvrig er jeg trettere enn man burde være etter 6 timer søvn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Duger også som et deilig, varmt hull. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Synes ikke hest duger til pålegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Du har sikkert ikke smakt den riktige hestepølsa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Roastbeef av hest. Bør da være kvalitet nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Trenger ikke være kvalitet, så lenge det er pølse. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Festlig når man skal ha fremføring i seminaret og ingen fra gruppa di velger å møte opp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er da vanlig, er det ikke? Hele veien fra barneskolen til høyere utdanning. -_- Forøvrig er jeg sinna på meg selv over at jeg ikke klarer å gå inn på pauserommet og spise med de andre. Angsten lammer meg. Kom meg bort til døra i sted, men snudde og gikk tilbake. Faenskap. >< Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det slik at ALLE kan bli brun? Føler at uansett hvor mye sol jeg tar, blir jeg aldri brun. Brunere, ja, men ikke BRUN. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 stavkirkenyter har kommet på twitter dot com folkens!!!!!!!! https://twitter.com/stavkirkenyter Hva er greia her? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 du vil aldri forstå Try me. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 http://www.theuselessweb.com/ Haha, sykt random side Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det bare meg, eller ligner Carlin Langley på Phil Jupitus? I ansiktet og kroppsfasongen i alle fall ... Er det slik at ALLE kan bli brun? Føler at uansett hvor mye sol jeg tar, blir jeg aldri brun. Brunere, ja, men ikke BRUN. Jeg tror ikke alle kan bli brune, jeg blir så og si ikke brunere engang, jeg får flere fregner, ja, men huden blir bare mer og mer rosa. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Også brukt i online-spill. Når du har mistanke om at du spiller med goons, slenger du bare ut en "Stairs?" og så finner du ut om du har rett i dine antakelser. Jeg tror jeg har bare fått mld med "Goon?" i spill eller så har folk alt vært i goon squad guild, klan elns og da er det jo åpenbart. Varierer vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg