Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trode du hadde funnet henne på google, samme kan det være og bære.

 

Det hadde jeg. Er bare å bruke google sin bildesøker og slenge inn linken jeg posta så finner du et par bildeserier med henne.

 

VG og Dagbladet fortjener langt mer hets enn de får. Finnes ikke èn god avis i Norge. Aftenposten glimter til av og til. Morgenbladet og Klassekampen er kommunistblekker.

 

Har likt det lille jeg har lest av Morgenbladet. Trikset er å late som om man er langt ute på venstresida mens man leser det. Da blir det kjempebra.

Lenke til kommentar

Herlig. Nå er det en i Juss-forumet som klager på at han har blitt svindlet for 8000 kr når han prøvde å kjøpe valium og lurer på hva han skal gjøre. Samme fyren som blei svindla for 3000 når han prøvde å kjøpe ulovlig kosttilskudd for tre ukers tid siden.

Folk lærer aldri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dog, jeg liker Dagens Næringsliv da. Det står mye interessant i den avisen. Selv når det ikke er helg. Og så er jeg vel nødt til å si at jeg liker avisa jeg jobber i. RA glimter til av og til, men det er rimelig sjelden. Likevel satser jeg på å en dag få meg jobb der, eller i Stavanger Aftenblad eller Bergens Tidende. Hovedsakelig for at jeg vil flytte til et sted i Norge med mye regn og passe varme vintre.

 

Sør-Afrika. Tror ikke something awful lager egen vin.

Hvordan brukt

det har du rett i

Aldri si aldri. Om ikke annet er det nok av goons som lager sin egen vin. :p

 

Jeg har ramlet inn i mang en "How to make your own wine"-tråd der. Samt mange for øl, og noen for mjød. Til og med en for moonshine, men det trengte jeg strengt tatt ikke lære noe om. :p

 

Det er en sånn SA greie der man skal si do you have stairs in your house og så skal man si det hemmelige svaret for å bekrefte at man er en goon. Jeg har aldri sett noen andre enn Datasmurf si det

Jeg har møtt noen på Steinkjer. Husker jeg gikk ned på et av dassene på HiNT og det sto skrevet "Stairs?" ved ene vifta. Kunne ikke dy meg, skrev selvfølgelig "Protected". :p

Også brukt i online-spill. Når du har mistanke om at du spiller med goons, slenger du bare ut en "Stairs?" og så finner du ut om du har rett i dine antakelser.

Lenke til kommentar

Herlig. Nå er det en i Juss-forumet som klager på at han har blitt svindlet for 8000 kr når han prøvde å kjøpe valium og lurer på hva han skal gjøre. Samme fyren som blei svindla for 3000 når han prøvde å kjøpe ulovlig kosttilskudd for tre ukers tid siden.

Folk lærer aldri.

 

Tips ham om å prøve å kjøpe heroin neste gang. Om han leverer en anmeldelse til politiet da skjer det garantert noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...