Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skulle likt å holde meg inne, men inne får jeg ikke røyke. Samt at jeg må måke sne fordi pappa er sjuk og mamma er svak. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dere er så døde i dag Jeg vil ha meg ny t-skjorte: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fancy, clvn. Virkelig. x) Gawd, nå fikk jeg faktisk lyst på en slik t-skjorte. o_O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg vil at firefoxen min skal fungere uten å være helt tard. http://sjurvaage.com/bilda/div/ehajok.jpg http://sjurvaage.com/bilda/div/ehjaok.jpg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 En anti-hotlinking en? Nie ditchet meg og Marta i går. : < Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er så sinnsykt godt å ha ferieeee jeg er så glaaaad. Åh... antar dere også nyter påskeferien? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 lol DNFK er seriøst begynt å suge skikkelig nå.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det dukker opp bilder av folk jeg ikke aner hvem er overalt. Ikke bare her på forumet, men på Nettby og Blink også, jeg får ikke til å vise sjurvaage.com, fjesbok tarder seg og det gjelder bare med firefox. Jeg misliker sterkt å bruke IE >< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det dukker opp bilder av folk jeg ikke aner hvem er overalt.Ikke bare her på forumet, men på Nettby og Blink også, jeg får ikke til å vise sjurvaage.com, fjesbok tarder seg og det gjelder bare med firefox. Jeg misliker sterkt å bruke IE >< Opera. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: Remind me to kill you in one minute. - SmarterChild - contributing to charity sier: No problem. I'll remind you to kill me at 10:06:20 am GMT. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 lol DNFK er seriøst begynt å suge skikkelig nå.. DNFK har ikke gjort annet enn å suge. SO var mye bedre, og oppgulpet vårt hadde generelt sett høyere kvalitet. Tilogmed tøsinga vår var bedre. Jeg vil ha nye nettverkskabler: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 DNFK har hatt sine stunder synes jeg! men ja, SO var mye bedre.. Hvordan er påskeværet hos dere da? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skikkelig skummel bot: [email protected] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det dukker opp bilder av folk jeg ikke aner hvem er overalt.Ikke bare her på forumet, men på Nettby og Blink også, jeg får ikke til å vise sjurvaage.com, fjesbok tarder seg og det gjelder bare med firefox. Jeg misliker sterkt å bruke IE >< Opera. Vel, jeg syns ikke Opera er det minste bedre enn IE7 Jeg brukte Opera en periode over et par år, aldri likt det. Ikke like ille som IE og Netscape Navigator, men jeg liker det bare ikke : < Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Her er påskeværet varierende. Sol, vindstille, regn, stiv kuling, snø, sol igjen, vindstille, stiv kuling og sol... Yeah. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Vel, jeg syns ikke Opera er det minste bedre enn IE7 Jeg har lenge visst at du er en skikkelig raring som gjerne går rundt i full offentlighet ikledd usannsynlig stygge kjoler, men du skal vite at det prat som dette som gjør deg til en avviker. Endret 17. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Morn morn, ingenting er som å våkne og se Oprah på TV Åh boy! Jeg fikk mail: Say no to hangover and headache Huge manhood is your ticket to paradise! Endret 17. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det der er ikke spam, Chokke, jeg fikk den, og det hjalp meg skikkelig med peniskompleksene mine! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det der er ikke spam, Chokke, jeg fikk den, og det hjalp meg skikkelig med peniskompleksene mine! Det er derfor jeg aldri får hangover. Jeg trenger den ikke engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg