dysfunctional Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 I dag på jobb leverte jeg mat til et kvinnefengsel. Spesiell opplevelse... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Howard på mP3 i gamle dager. Ballalaaaaaaaaaaaikaaaa! Nei, vent. Det var Howard på P3. Nvm. Sexylubb1 har sykt lukeparkeringsswag og hvit sjokolade- og peppermyntem&ms er sykt gode. Denne meldingen bragtBrattli dere av Tall Horse, Shiraz fra SA. Stairs? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Spørs om jeg må begynne på Entourage igjen, de første sesongene var jo riktig så underholdende. Eneste som irriterer meg er at de kler seg som tards uten penger (eller potheads) til enhver tid, siste episode jeg så var de på en formell fest (som de ikke bare kræsja) i t-skjorte og jeans mens resten var i somoking. Endret 1. februar 2013 av multisync Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ble du besudlet? Neida. Tenkte at jeg skulle inn som han fyren i Law Abiding Citizen, men jeg leverte bare til et lavsikkerhets-sted. Var noen brakker der med noen shady kvinz inni, alle hadde tattiser og gikk med wifebeaters (lol), så det var ikke så skummelt som jeg trodde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg har kjørt lastebil inni fengselet ute i Åsane noen ganger. Ingen kvinner der. :< Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg sov tre timer da jeg kom hjem i dag. Faen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da får hun ikke sove i natt antar jeg? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Eneste som irriterer meg er at de kler seg som tards uten penger (eller potheads) til enhver tid, siste episode jeg så var de på en formell fest (som de ikke bare kræsja) i t-skjorte og jeans mens resten var i somoking. På mystisk vis kommer jeg til å ha Entourage på maskina mi om ei stund. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er jo helg da. Slet med det for en stund siden. La meg klokken ni om kvelden, våknet rundt klokken 00, fikk ikke sove før 4 tiden eller ikke i det hele tatt, sto opp klokken 7. det gikk i ring for jeg klarte ikkeå holde meg våken lenger enn klokken 8-9. Utrolig trøtt på skolen osv. kjiipe greier Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 På mystisk vis kommer jeg til å ha Entourage på maskina mi om ei stund. Ligger jo ute på HBO, som er gratis også i februar. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ligger jo ute på HBO, som er gratis også i februar. Fuck HBO Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da får hun ikke sove i natt antar jeg? Nemlig. Pluss at jeg mista tre timer, som jeg hadde tenkt å bruke produktivt. Men altså, hadde jeg vært våken hadde jeg jo bare titta på film........ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fuck HBO Du har sett på HBO du! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gratis! Du har sett på HBO du! De lager jo bra programmer, men uaktuelt at jeg ser på det via deres strømmingstjeneste, etter deres holdning tidligre så er det uaktuelt. Like greit å laste det ned uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det var en referanse til at du har sett på det siden du banner og de banner generelt mye på HBO. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det var en referanse til at du har sett på det siden du banner og de banner generelt mye på HBO. Kan ikke forvente at slike som han tar sånt. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det var en referanse til at du har sett på det siden du banner og de banner generelt mye på HBO. True crime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg