Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke en ekspert på å rygge, men er ikke redd for å rygge ihvertfall. Øvelse gjør mester.

 

Du har knekt koden. Å rygge er farlig og man bør ha respekt for det og være klar over at man ikke har hundre prosent oversikt. Men man kan ikke være redd for det.

 

Satt på i min mors bil en del i statene. Hatt lappen siden 70-tallet, kan ikke rygge. Hun måtte ta lappen på ny der borte nå, så hun lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å trene på å lukeparkere. Dama hadde aldri lukeparkert på 40 år.

 

Jeg er ikke kjempeflink til å rygge selv egentlig. Heldigvis har jeg ryggekamera på jobb. :D

Lenke til kommentar

Du har knekt koden. Å rygge er farlig og man bør ha respekt for det og være klar over at man ikke har hundre prosent oversikt. Men man kan ikke være redd for det.

 

Satt på i min mors bil en del i statene. Hatt lappen siden 70-tallet, kan ikke rygge. Hun måtte ta lappen på ny der borte nå, så hun lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å trene på å lukeparkere. Dama hadde aldri lukeparkert på 40 år.

 

Jeg er ikke kjempeflink til å rygge selv egentlig. Heldigvis har jeg ryggekamera på jobb. :D

 

Oi, shiet! Synes ikke lukeparkering er spesielt vanskelig, kjører omtrent bare rett inn. Likte det ikke noe godt rett etter jeg fikk lappen da, fordi om sensoren på kjøreprøven ikke hadde noe å si på kjøringen min.

Lenke til kommentar

Har du ansvaret for alt, eller? Hvordan fungerer det?

Nei, vi er fire stykker i praksisgruppa, og fordeler timene til én lærer oss imellom. Så blir ikke så altfor mange timer på hver, akkurat det er ganske kjedelig.. -.- Men vi har jo ansvaret for å planlegge timene, gjennomføre dem, og lage ukesplan i fagene vi har. Og det er gøy.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...