Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

170 er da ikke spesielt lavt for å være jente?

Det som irriterer meg mest er at programmet skal beklage seg. Wtf?

Folk bør få lov til å si hva faen de vil, og folk bør kunne la vær å ta seg nær av ting. Hvorfor bry seg om hva en totalt ukjent person uten noen relasjoner til deg sier om deg? Det er jo helt på trynet.

Lenke til kommentar

Allerede whinet om det i Grenseløst irriterende-tråden og på IRC. Du kan ikke være politiker og klage over at humorister har det moro på din bekostning og fortsatt regne med å bli tatt seriøst. Snakk om å mangle humor og å være hårsår.

Gjelder ikke det de fleste politikere? Bondevik er jo skremmende hårsår, samt hu Navarsete.

Lenke til kommentar

Jeg og. Enda jeg sovnet tidlig i går.

Det gjorde ikke jeg. Plutselig var klokken halv to. :p Planen min var å legge meg midnatt. Ja ja.

Lurer på å legge meg igjen når skolen er ferdig. Yay

Jeg skal med vilje sitte lenge på jobb i dag, for ikke faen om jeg gidder å måke sne igjen. Måkte to ganger i går ettermiddag og kveld. 10 min etter at jeg var ferdig med første økt, begynte det å sne igjen, og en halvtime etterpå var det snedd igjen. Så ettermiddagen / kvelden min besto av husvask (en time), snemåking (en halvtime), lage og spise middag (en og en halv time), mer snemåking (tre kvarter). Følte jeg bare skulle dø på slutten. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...