Slimda Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Briller på jenter kan være svært sexy. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg tror jeg hadde kledd briller meget godt. Det er bare synd at synet mitt er perfekt. Fuck min perfekte kropp. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) tror jeg og kunne kledd briller Endret 30. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg tror jeg hadde kledd briller meget godt. Det er bare synd at synet mitt er perfekt. Fuck min perfekte kropp. Du får lese mer. I dunkelt lys fordi du er redd noen skal ferske deg i å lese i stedet for å sove. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Bruker for tv-titting og kino, eventuelt hvis jeg sitter langt bak i klasserommet. Takler ikke linser. Om jeg bruker de, så bruker jeg de til å lese eller se tv. Linser har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg har prøvd linser, men alle jeg har prøvd, har øynene mine reagert på, så den båten har seilt for lenge siden. e: båten, ikke toget. Endret 30. januar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Du får lese mer. I dunkelt lys fordi du er redd noen skal ferske deg i å lese i stedet for å sove. Det er en situasjon jeg bare ikke ser for meg selv havne i. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg tror jeg hadde kledd briller meget godt. Det er bare synd at synet mitt er perfekt. Fuck min perfekte kropp. Du kan bruke briller uten glass Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Eller glass uten styrke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 eller styrke med briller uten glass Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Er det virkelig noen som frivillig vil bruke briller? Jeg hater som pesten å ha briller på, men er nesten nødt i å bruke dem til TV titting og PC bruk, ellers ser jeg ikke en puck Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Det er lov å slå til alle man ser som bruker briller uten glass ja? 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Det blir like kult som å bruke solbriller inne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Det er en situasjon jeg bare ikke ser for meg selv havne i. Deg om det. Det er oppveksten min. Si god natt til foreldrene mine, vente på at de skal legge seg for så å ligge under dyna med lommelykt og lese hele natten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Er det virkelig noen som frivillig vil bruke briller? Jeg hater som pesten å ha briller på, men er nesten nødt i å bruke dem til TV titting og PC bruk, ellers ser jeg ikke en puck Ja, kjenner en lærer som bruker briller uten styrke f.eks. Det er lov å slå til alle man ser som bruker briller uten glass ja? Briller uten glass = punchingbag Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hvor er det du bor egentlig Fredrikstad. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Er det virkelig noen som frivillig vil bruke briller? Jeg hater som pesten å ha briller på, men er nesten nødt i å bruke dem til TV titting og PC bruk, ellers ser jeg ikke en puck Jeg er nærsynt og skulle egentlig brukt briller, men jeg haaater å måtte gå med briller så jeg har aldri brukt de. Man blir jo tilvent å ha tåkesyn etter hvert... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hvordan klarer du å la være å bruke dem? Det er jo som å slå på lyset når man er nærsynt og får på briller. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Er også nærsynt, men tør ikke innrømme det. Så ingen briller eller linser og ser ikke en dritt på skolen - jævla irriterende. Men sånn er det bare, burde kanskje gå for linser snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg slet lenge med å lese hva som stod på tavla på skolen. Resultatet var at jeg tok en synstest og skaffet meg briller. Det førstebrilleparet jeg noen sinne tok på meg, var magisk. Jeg spaserte sakte hjem igjen, mens jeg så på alt rundt meg. Jeg kunne se individuelle barnåler på trærne, jeg kunne se gresstråene, en etter en. Jeg kunne se fugler på avstand. Jeg kunne se. Og det var faens magisk. Synd jeg aldri kommer til å oppleve den følelsen igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg