Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer du virkelig DLF? Jeg trodde dere bare fantes i eventyr og lukkede avdelinger.

Jepp. Jeg gjør det. De er det eneste partiet som virker sånn halvveis oppegående og har et program jeg støtter fullt ut.

nei, jeg gjør ikke det TENK jeg skriver det

Pedant.

Jeg skal rapportere deg til pst for plutselig radikal eller anarkistisk virksomhet

Go ahead, jeg har venta på at PST skal komme på døra i årevis.

Wehee, de nye brillene mine var klare i dag. To par :D

NÅ skal jeg være ganske sikra, selv om jeg skulle miste noen. Som jeg alltid ender opp med å gjøre...

Gratulerer. Jeg skal også ha meg nye briller, men så lenge slike store "nerdebriller" er på mote, er det vanskelig å finne noen små og minimalistiske, slik jeg liker dem.

I tillegg så er det jo ganske dyrt da. Innfatning til 2-3000, og så kommer glass i tillegg og topper seg på 8-9000.

Lenke til kommentar

Innfatning til 2-3000, og så kommer glass i tillegg og topper seg på 8-9000.

Jeg har aldri i hele mitt liv følt behov for å bruke 2-3000 kroner på innfatning. For no jåleri, unnskyld meg :p

Glassene er selvfølgelig viktigst. Har heldigvis ikke noen spesielle behov som gjør at jeg trenger å bruke så sinnsyke beløp som du lister opp.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri i hele mitt liv følt behov for å bruke 2-3000 kroner på innfatning. For no jåleri, unnskyld meg :p

Glassene er selvfølgelig viktigst. Har heldigvis ikke noen spesielle behov som gjør at jeg trenger å bruke så sinnsyke beløp som du lister opp.

Jeg har ikke klart å finne innfatninger til under 2-3000 kr som i tillegg ser bra ut på meg.

Jeg har -6,5 på venstre øye og -6,15 på høyre, så jeg må bruke sinnsyke beløp. :(

Har lyst til å ta laser, men vet ikke om jeg tør. Hva om jeg blir blind? (Ja, jeg vet sjansen for det er jævlig liten, men den er der.)

Det er ikke lov til å stemme DLF.

Klart det er. Det er meg og 9 andre eller noe sånt. :p

Hvilket nettbrett er det som gjelder for tiden?

Skal ut og reise og ødela den lille pcen min sist gang, så tror kanskje jeg skal kjøpe meg et nettbrett.

Jeg liker Samsung sine. De er elskbare. Pappa fikk med et Galaxy Tab på 7-8" da han kjøpte seg TV før jul, og jeg storkoser meg med det. Sånn i tillegg til min Asus Transformer 10,1".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...