Gjest Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Nei sier du det. Det er derfor jeg stemmer DLF. Jeg skal rapportere deg til pst for plutselig radikal eller anarkistisk virksomhet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Stemmer du virkelig DLF? Jeg trodde dere bare fantes i eventyr og lukkede avdelinger. Jepp. Jeg gjør det. De er det eneste partiet som virker sånn halvveis oppegående og har et program jeg støtter fullt ut. nei, jeg gjør ikke det TENK jeg skriver det Pedant. Jeg skal rapportere deg til pst for plutselig radikal eller anarkistisk virksomhet Go ahead, jeg har venta på at PST skal komme på døra i årevis. Wehee, de nye brillene mine var klare i dag. To par NÅ skal jeg være ganske sikra, selv om jeg skulle miste noen. Som jeg alltid ender opp med å gjøre... Gratulerer. Jeg skal også ha meg nye briller, men så lenge slike store "nerdebriller" er på mote, er det vanskelig å finne noen små og minimalistiske, slik jeg liker dem. I tillegg så er det jo ganske dyrt da. Innfatning til 2-3000, og så kommer glass i tillegg og topper seg på 8-9000. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Go ahead, jeg har venta på at PST skal komme på døra i årevis. Endret 30. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hva enn du nettopp posta, Kevin, så får jeg det ikke opp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Innfatning til 2-3000, og så kommer glass i tillegg og topper seg på 8-9000. Jeg har aldri i hele mitt liv følt behov for å bruke 2-3000 kroner på innfatning. For no jåleri, unnskyld meg Glassene er selvfølgelig viktigst. Har heldigvis ikke noen spesielle behov som gjør at jeg trenger å bruke så sinnsyke beløp som du lister opp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Nei sier du det. Det er derfor jeg stemmer DLF. Det er ikke lov til å stemme DLF. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 "> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> trykk på "svar" så får du det opp, datasmurf. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hvilket nettbrett er det som gjelder for tiden? Skal ut og reise og ødela den lille pcen min sist gang, så tror kanskje jeg skal kjøpe meg et nettbrett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 iPad 3, ingen over, ingen ved siden. Kanskje utenom iPad 2, om du vil spare penger. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg må bruke lesebriller, arg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Tenkte mest på 7-8" egentlig. Ligger apple noe lengre fremme på nettbrett enn de andreegentlig? De er både dyrere og jeg liker ikke operativsystemene til apple generelt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 har hørt at nexus er bra kanskje kindle fire er bra også Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Ser ut til at nexus7 kanskje blir det jeg går for, kindle fire får jeg ikke tak i på den tiden jeg trenger den uansett, må ha den før helgen. Dvs. kan bare kjøpe fra Elkjøp, Expert eller Komplett.no Endret 30. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg må bruke lesebriller, arg. Det må ikke jeg. Har -0.5, og det finner man ikke lesebriller til. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hva enn du nettopp posta, Kevin, så får jeg det ikke opp. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Det må ikke jeg. Har -0.5, og det finner man ikke lesebriller til. Bittersweet! Husker ikke hva jeg har i styrke, faktisk. Burde bli flinkere til å bruke brillene, bruker de altfor sjeldent. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Bruker for tv-titting og kino, eventuelt hvis jeg sitter langt bak i klasserommet. Takler ikke linser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har aldri i hele mitt liv følt behov for å bruke 2-3000 kroner på innfatning. For no jåleri, unnskyld meg Glassene er selvfølgelig viktigst. Har heldigvis ikke noen spesielle behov som gjør at jeg trenger å bruke så sinnsyke beløp som du lister opp. Jeg har ikke klart å finne innfatninger til under 2-3000 kr som i tillegg ser bra ut på meg. Jeg har -6,5 på venstre øye og -6,15 på høyre, så jeg må bruke sinnsyke beløp. Har lyst til å ta laser, men vet ikke om jeg tør. Hva om jeg blir blind? (Ja, jeg vet sjansen for det er jævlig liten, men den er der.) Det er ikke lov til å stemme DLF. Klart det er. Det er meg og 9 andre eller noe sånt. Hvilket nettbrett er det som gjelder for tiden? Skal ut og reise og ødela den lille pcen min sist gang, så tror kanskje jeg skal kjøpe meg et nettbrett. Jeg liker Samsung sine. De er elskbare. Pappa fikk med et Galaxy Tab på 7-8" da han kjøpte seg TV før jul, og jeg storkoser meg med det. Sånn i tillegg til min Asus Transformer 10,1". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Har lyst til å ta laser, men vet ikke om jeg tør. Hva om jeg blir blind? (Ja, jeg vet sjansen for det er jævlig liten, men den er der.) Er den større enn å bli blind i random freak accident i hjemmet, på jobb eller på vei mellom disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg