Kammizez Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Det var ikke jeg, har klødd meg så mye i trynet i sovende tilstand at jeg har fått mange fine sår. Har ikke hørt noe særlig om de andre sykdommene du nevner, tror ikke de er smittedyktige så langt nord. Jeg er ikke overrasket. Jeg tror ikke det skal være vanskelig for en fyr å gi deg AIDS, selv så langt nord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg husker da polakkene som hadde brukt leiligheta mi på Steinkjer over sommeren bragte med seg veggedyr inn i kåken. Da trodde hudlegen jeg gikk til at jeg hadde fått elveblest. Som så ble oppgradert til kronisk elveblest. Det var i alle fall ikke insektsbitt av noe slag. Amatørlege. >< Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Tipper de kastes rett ut i snøen over natta. De som ikke overlever anses ikke som verdige likevel. Det er helt riktig. Det er derfor vi er så få her oppe. Endret 30. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Det forklarer så mye. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fikse mine såre og ømme ledd og muskler etter gårdagens 2,5 timer lange snemåkeøkt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Det forklarer så mye. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fikse mine såre og ømme ledd og muskler etter gårdagens 2,5 timer lange snemåkeøkt? Drikk 2 flasker Whiskey og ring meg i morgen. Lenke til kommentar
Reiko Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fikse mine såre og ømme ledd og muskler etter gårdagens 2,5 timer lange snemåkeøkt? En varm dusj kanskje. Blodsirkulasjon osv. Endret 30. januar 2013 av Reiko Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 i dag orker jeg ikke skolen. Natta Lenke til kommentar
Reiko Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Stiv i skuldrene selv jeg. Sover feil. Må gå en tur! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Tok en 10 minutters varm dusj etterfulgt av 10 min steamdusj, men hjalp lite. Ble ikke bedre av å jogge / skli ned til jobb heller. Kjennes i alle fall ikke bedre ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Eg har vondt i hodet. Endret 30. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 er så trøtt... sovet 4-5 timer de siste 4 nettene nå.... Veldig folk har klagd her i dag da. Hva med et smil Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 dette er det eneste smilet f i lk får i dsg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Slutt å vær så negativ daa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Freidig, kan du skrive om igjen setningen din etter "smilet"? Humøret blir gradvis bedre. Satte på Iron Butterflys "In-A-Gadda-Da-Vida" i sånn 17 - 18 minutter lange prakt, lente meg tilbake i skolen og dampet spearmint til sangen var over. Nå går det i The Doors! Må forøvrig også finne ut hva jeg skal skrive om i dag. Acid rock frister, men det gjør også prog rock, og jeg vet med meg selv at begynner jeg å ta for meg sjangere, tar det mer enn én dag, og jeg har langt fra plass til alt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 kan du skrive om igjen setningen din etter "smilet"? dette er det eneste smilet f i lk får i dsg Dette er det eneste smilet folk får idag Lenke til kommentar
Reiko Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Datasmurf. Sitter du mye foran pcen? Jeg har måttet sette piano og dataspill på hylla jeg. Har myalgi og stivhet i hele kroppen. Fysio, trening og gåtur hverdag er det jeg må gjøre. Det tar tid. Gjør vondt å sove til tider også. Blir for mye inne vi nordmenn. Foran tv eller pc og slikt. Så lat jeg er blitt. Skulle drevet med Kendo i Slottsparken heller enn å spille Ninja Gaiden Sigma XD Endret 30. januar 2013 av Reiko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Dette er det eneste smilet folk får idag Takk, det gjorde setningen mer forståelig for trette øyne. Datasmurf. Sitter du mye foran pcen? Jeg har måttet sette piano og dataspill på hylla jeg. Har myalgi og stivhet i hele kroppen. Fysio, trening og gåtur hverdag er det jeg må gjøre. Det tar tid. Gjør vondt å sove til tider også. Blir for mye inne vi nordmenn. Foran tv eller pc og slikt. Så lat jeg er blitt. Skulle drevet med Kendo i Slottsparken heller enn å spille Ninja Gaiden Sigma XD Ja, stort sett hver dag. Jobben min er avhengig av PC (både når jeg skriver om vær og musikk og når jeg redigerer film), og hjemme er noe av det beste jeg vet å sette meg ned og se noen filmer / TV-serier mens jeg spiller forskjellige spill. Skjønt, det beste er fortsatt å bare slenge seg på senga med ei plate på spilleren og ei god bok i hånda. Så er det opp og hoppe for å snu plata eller skifte plate sånn en gang hvert tyvende minutt eller så. Men det blir ikke mye mosjon, nei. Gå til og fra jobb, og så bevege meg rundt om i huset for å vaske / rydde / støvsuge / lage mat og slikt, eller ut for å måke sne / hjelpe til i hagen når den ikke er dekt av sne eller jorda er full av tele. Jeg har prøvd flere idretter opp gjennom åra, og trent på treningsstudio og hos fysioterapeut og kommet frem til at jeg ikke får noe glede ut av det. Så uansett hvor bra det er for kroppen min, holder jeg meg helst i ro. Sittende eller liggende. Men ikke for det, jeg har ingenting i mot å dra ut og være sosial heller. Som på byen / på fest eller på en vill konsert. Eller å gå en tur når været tillater det. Helst med kamera opp i skogen eller ved vann eller ned til sjøen eller et eller annet sted. Dopa ned på allergimedisin og med kameraet i handen, er jeg klar for det meste. Jeg er bare stort sett lat og mest fornøyd med å være i ro. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 sorry mobilen er gæren når jeg skriver Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Ordliste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Heh, jeg ender opp med de merkeligste ting her i avisa, akkurat nå fikser jeg en maskin infisert med en trojan som har aktivert Ukash-scam på maskina til en gammel journalist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg