multisync Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Skulle gått og introdusert deg selv, duh... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 JEG TULLA!!!! Hadde jeg møtt noen så hadde jeg gjemt meg, det har skjedd engang før via KG og jeg ble rimelig flau Jeg skjønner at jeg er jækla dårlig på ironi Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Er du gammel nok til å drikke pils da Nei, men så fort grillsesongen er her, så er jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Burger og pils, smaker evig godt etter sex, når du MÅ spise det, og ikke bare pga at du vil. Bare meg som tolket det kinky? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Bare meg som tolket det kinky? Nei. Følg med da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Æsj nei vet du hva Prudes. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Aner ikke. Aldri sett jenta før. Det var meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Pff. Ingen av dere er fra/i Bergen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Bare meg som tolket det kinky? Dårlig forklart bare. Se lenger bak i tråden! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Nei, men så fort grillsesongen er her, så er jeg. Du får stikke innom B-town da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Det var meg. Hva faen gjør du her? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Hva faen gjør du her? Jeg har vannkopper og har gått fri for underholdning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jeg har vannkopper og har gått fri for underholdning. Er det ikke slikt man har når man går i barnehagen? Eller er dette en ny sykdom der oppi nord? Du kom forresten til riktig sted, i dag er jeg veldig underholdende. Endret 29. januar 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Er det ikke slikt man har når man går i barnehagen? Eller er dette en ny sykdom der oppi nord? Du kom forresten til riktig sted, i dag er jeg veldig underholdende. De aller fleste som bor nord for polarsirkelen får vannkopper i voksen alder. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Du får stikke innom B-town da Tviler på at de lar seg gjøre, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 De aller fleste som bor nord for polarsirkelen får vannkopper i voksen alder. Det høres praktisk ut. Da er du ihvertfall smart nok til å ikke begynne å klø, og få arr og slikt. Meslinger da, er det også noe dere får? Polio? AIDS? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 De aller fleste som bor nord for polarsirkelen får vannkopper i voksen alder. Har dere ikke vaksiner der? Har fødselslegene der oppe lært at man skal vaske seg på henda før man tar i mot barn forresten? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Har dere ikke vaksiner der? Har fødselslegene der oppe lært at man skal vaske seg på henda før man tar i mot barn forresten? De trenger da ikke fødselsleger der oppe, der tar de det i stua. Eller i lavoen. Hvor enn de har et håndkle og en saks. Endret 29. januar 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Har dere ikke vaksiner der? Har fødselslegene der oppe lært at man skal vaske seg på henda før man tar i mot barn forresten? Nope. Det høres praktisk ut. Da er du ihvertfall smart nok til å ikke begynne å klø, og få arr og slikt. Meslinger da, er det også noe dere får? Polio? AIDS? Det var ikke jeg, har klødd meg så mye i trynet i sovende tilstand at jeg har fått mange fine sår. Har ikke hørt noe særlig om de andre sykdommene du nevner, tror ikke de er smittedyktige så langt nord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 De trenger da ikke fødselsleger der oppe, der tar de det i stua. Eller i lavoen. Hvor enn de har et håndkle og en saks. Tipper de kastes rett ut i snøen over natta. De som ikke overlever anses ikke som verdige likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg