Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Så en random hacker kan bare finne ut alle passordene jeg benytter meg av sånn helt uten videre? Endret 29. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hoff, jeg bruker alt for lange passord. Husker de greit, men er så jævelig tungvint å skrive de på ipaden osv. er sånn omtrent: Kqp7Lwas941Qamrg2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Mens jeg har forskjellige passord for nesten alt jeg holder på med. Begynner å bli smått vanskelig å huske alle sammen, samt huske hvilke schiffer jeg har brukt til de forskjellige passordene. Og ikke bare det, forskjellige brukernavn også. Med forskjellige mailadresser, bakhistorier og hva det skal være. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Så en random hacker kan bare finne ut alle passordene jeg benytter meg av sånn helt uten videre? Tja. Om man benytter det som kalles "bruteforce", så kan man det. Da tester man alle passord som er mulig. "aaa", "aab", "aac", "aad", og så videre, helt til man kommer til ditt passord. Derfor, jo lengre passordet er, jo mer tid tar det. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 snork. i dag hadde vi fri, det fikk ikke jeg med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Tja. Om man benytter det som kalles "bruteforce", så kan man det. Da tester man alle passord som er mulig. "aaa", "aab", "aac", "aad", og så videre, helt til man kommer til ditt passord. Derfor, jo lengre passordet er, jo mer tid tar det. Så hvorfor hacker du ikke alle på forumet og på Facebook og på Twitter, så du kan tjene masse penger? snork. i dag hadde vi fri, det fikk ikke jeg med meg. Fra skolen? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 ja. fra skolen. får ikke fri fra jobben uten videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 ja. fra skolen. får ikke fri fra jobben uten videre. Men du fikk sove lenge, da. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Men du fikk sove lenge, da. jeg dro på skolen i 9-tiden.. så nei Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Fri fra jobb ja det er en luxus man ikke har råd til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 jeg dro på skolen i 9-tiden.. så nei Stakkars. Når skal du på jobb? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Stakkars. Når skal du på jobb? kl 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du gikk vel inn på kontoret og spurte etter ekstra lekser? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 ^ Er du stein eller.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Så hvorfor hacker du ikke alle på forumet og på Facebook og på Twitter, så du kan tjene masse penger? Nettsider som Facebook og Google har mer sikkerhet enn bare passordet. Mener å huske at Facebook sperrer kontoen din om feil passord blir brukt for mange ganger. Google har iallefall muligheten til å sende spørsmål til et mobilnummer eller lignende, på hvorvidt "der du logger inn nå" skal få tilgang. Usikkerheten er nok på mindre sikre nettsider, som ikke har slike systemer. Har du likt passord, som blir hentet ut derifra, så får de logget seg inn på andre systemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Men du har aldri hacket noen før? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Vi ble opptrent i "hacking" på VGS, uten at jeg noen sinne kan si at jeg har hatt bruk for det vi lærte. Eller husker noe av det. Fri fra jobb ja det er en luxus man ikke har råd til Hør, hør! Jeg skulle til og med ønske jeg fikk jobbe mer, men når det eneste du vet du har å gjøre på jobb er å skrive om været og høre på musikk, og kanskje, kanskje har du flaks og får filme litt, så er det ikke så mye vits i å jobbe 5 dager i uka. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Men du har aldri hacket noen før? Jeg har aldri foretatt datainnbrudd, nei. Har ikke hatt behov for det. Var en tulling på VGS som sniffet all nettverkstrafikk for passord, og fikk tak i lærerens passord. Det gjorde han ikke igjen, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Typisk. Da var drømmehuset mitt solgt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) litt skrytete tittel på den anonsen. Drømmehuset mitt er noe liknende det der, eller et hus langt utti skogen. Endret 29. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg