Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja? Your point being? 7-åringer var jo overalt i 2005, sannsynligvis også på forumet. De dukka opp som paddehatter på IRC, Nettby (til tross for den såkalte aldersgrensen), chatterom på nett hvor de ble antastet av eldre menn, og i spill de virkelig ikke burde ha spilt. Som WoW.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja? Your point being? 7-åringer var jo overalt i 2005, sannsynligvis også på forumet. De dukka opp som paddehatter på IRC, Nettby (til tross for den såkalte aldersgrensen), chatterom på nett hvor de ble antastet av eldre menn, og i spill de virkelig ikke burde ha spilt. Som WoW.

Ligger et bilde i tråden enda. Der ser du snedig ut!

Faen dette stedet er ikke bra for selvtilliten min!

Lenke til kommentar

Har ikke 3G med i abonnementet mitt (kontantkort) så jeg tenker aldri på å gjøre det når jeg er ute og går eller på fester eller andre anledninger der man gjerne tar bilder. Blir til at jeg bare tar bilde av at jeg drikker te. Jeg har liten forbokstav i nicket fordi jeg ikke ville ta et nick jeg har hatt før.

Lover at jeg skal sende mer snaps til dere begge

Lenke til kommentar

Kom på jeg ikke har levert en rapport jeg lovet sjefen å fikse i kveld og. Argh!

Jeg prøver også å legge meg til rett tid, få døgnrytmen på plass. Funker ikke så bra, når man har en kjekk fyr man holder på med, som sender digge bilder og praten går, haha!

Send et par bilder av deg da, så har jeg og noe å skylde på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...