Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skriver du "Trondhjem" på pakker og post?

Jepp, pakker og brev kommer alltid frem.

Så fantastisk sant :yes:

Stakkars Sarpsborg.. så utrolig mye dritt jeg har sagt om det stedet de siste årene.

Hvordan definerer du "de siste årene"? For jeg har hørt dritt om Særp siden jeg var 4-5 år. :p

Nja, aner litt Øvre Singsaker-tendenser her altså ;)

Ja, jeg blir tidvis kalt Flettfrid.

Snakker om Jakob Margido Esp, onkelen til mamma "redda" livet hans da han prøvde å ta selvmord for noen år siden. :p

visst/hvis feilen er fæl.

For ikke å snakke om folk som ikke vet hvilke ord hvor man skal bruke dobbelkonsonant før t-en i preteritum og hvor man ikke skal. F.eks. "Jeg har visst rett" er korrekt (visst som i å vite, vet, har visst, visste etc), men jeg ser ofte f.eks. "Jeg har vist rett". Et annet eksempel er "Lise har fylt bensin" (fylt som i å fylle, fyller, har fylt, fylte etc", mens jeg da ofte kommer over f.eks. "Lise har fyllt bensin".

Det irriterer meg ganske mye, faktisk.

Når det kommer til kj-lyden bommer jeg på den på ett punkt selv, jeg uttaler "kinnskjegg" som "skjinnskjegg", og jeg tar meg selv i det hele tiden og gremmes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grenlandsjente altså? Hvor da?

Utflytta Klyve-ramp her.

Klyve???!

Bor 2 min unna Klyve skolen faktisk!

Nja. Jeg har slekt som bor der og prater noenlunde slik du sikkert gjør. Brønnøysund er fortsatt verre. :)

Hadde du hørt meg så hadde ørene dine begynt å blø :p

Lenke til kommentar

Jeg har alt postet link til en tråd hvor du kan poste stemmen din. På første side av den tråden finner du enda en link til en tråd med stemmeklipp. Go go go!

Selv om du bruker kjole er du ikke hunkjønn, Smurfelurfen. Så jeg prater nok til den koselige lille damen.

Spoilsport.

Forresten, hvor tok JoachimR veien?

Lenke til kommentar

Verdens kjedeligste kroppsdel å blø fra etter jentemøte... Kjedelig!

Har sånn ørefetish, så jeg biter i de... BEKLAGER..

Ha. Verden er liten. Jeg bodde rett ved siden av høyspent-masten oppafor enden av Kverndammen.

Hmmm... Lurer på om vi kjenner noen av de samme folka. Hvor gammel er du?

Ekke store jenta. Kverndammen ja. Gikk du på Kongerød barneskole eller Klyve? Jeg er så lita at jeg gikk på Kongerød ungdomsskole. Og da ble Klyve barneskole.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...