Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt meg nye sko, jaaa!

Hvordan sko da?

Har en forkjærlighet for sneakers og converse. Så behagelige å gå med.

Bruker ikke hæler så ofte. Kjøpte mitt første par med pumps rett før jul!

Vurderer å investere i disse om en månedstid;

182218_10151206136936373_1467263138_n.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har to par sko. Et par jeg bruker i vinterhalvåret og et par jeg bruker i sommerhalvåret.

Det er ganske lite egentlig. Jeg har et par joggesko, dette er primærskoene mine som jeg bruker tilnærmet hele tiden. Og så har jeg også noen vintersko jeg bruker om været er helt forjævlig, i år har været vært såpass fint at jeg har sluppet å bruke dem nevneverdig og så har jeg sandaler (teller det?) som jeg bruker når jeg synes det blir for varmt med joggesko. Joggeskoene blir som regel utslitt samtidig så da går jeg med dem til høsten når jeg kan kjøpe billige kvalitetsjoggesko til en billig penge. Jeg har også sånne gymsalsko men de blir jeg vel å kvitte meg med snart. Jeg mangler pensko til de anledningene der jeg går med dress så det skaffer jeg vel til 17. Mai så jeg slipper at min mor blir dritsur for at jeg går i dress og slitte joggesko. Kunne greit ha hatt et par ekstrasko stående i tilfelle jeg har dårlig tid og ikke finner skoene mine.
Lenke til kommentar

Hvordan sko da?

Har en forkjærlighet for sneakers og converse. Så behagelige å gå med.

Bruker ikke hæler så ofte. Kjøpte mitt første par med pumps rett før jul!

Vurderer å investere i disse om en månedstid;

182218_10151206136936373_1467263138_n.jpg

nye treningssko til styrke osv på gymmet. de andre ble stjelt for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...