Slimda Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har kjøpt meg nye sko, jaaa! Jeg har ett par sko som jeg har brukt i over ett år nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har kjøpt meg nye sko, jaaa! Jeg sitter og vurderer å kjøpe nye barberblader. 29$ for 100 stk inkl. frakt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg har ett par sko som jeg har brukt i over ett år nå. Bare ett år? Da har du jo sko en god stund til. En tar ikke turen til skobutikken før sokkene slites vekk av mangel på såle. Endret 27. januar 2013 av Saft Suse 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har faktisk over 8 par sko. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har to par sko. Et par jeg bruker i vinterhalvåret og et par jeg bruker i sommerhalvåret. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har ett par sko som jeg har brukt i over ett år nå. Jeg har 15 par sko.. Så jeg har ikke kjempe mange. Jeg sitter og vurderer å kjøpe nye barberblader. 29$ for 100 stk inkl. frakt. Det vakke så gæli! Gjørre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Bare ett år? Da har du jo sko en god stund til. En tar ikke turen til skobutikken før sokkene slites vekk av mangel på såle. Samme her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det vakke så gæli! Gjørre Problemet er at jeg ikke trenger det enda. Har fortsatt rundt 70-80 igjen av de jeg kjøpte i høst. Men de er ikke like skarpe som de jeg kikker på nå. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Finnes ikke dato på barberblad. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Problemet er at jeg ikke trenger det enda. Har fortsatt rundt 70-80 igjen av de jeg kjøpte i høst. Men de er ikke like skarpe som de jeg kikker på nå. Har du noe annet å bruke 29$ på? Nei! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Problemet er at jeg ikke trenger det enda. Har fortsatt rundt 70-80 igjen av de jeg kjøpte i høst. Men de er ikke like skarpe som de jeg kikker på nå. Hvis de er bedre, så kjøper du dem. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Helt urelatert til alt annet akkurat nå liker jeg at småtassen i bildet ditt, L4r5, har akkurat samme ansiktsutrykk som Arnold her. 5 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har kjøpt meg nye sko, jaaa! Hvordan sko da? Har en forkjærlighet for sneakers og converse. Så behagelige å gå med. Bruker ikke hæler så ofte. Kjøpte mitt første par med pumps rett før jul! Vurderer å investere i disse om en månedstid; Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har to par sko. Et par jeg bruker i vinterhalvåret og et par jeg bruker i sommerhalvåret. Det er ganske lite egentlig. Jeg har et par joggesko, dette er primærskoene mine som jeg bruker tilnærmet hele tiden. Og så har jeg også noen vintersko jeg bruker om været er helt forjævlig, i år har været vært såpass fint at jeg har sluppet å bruke dem nevneverdig og så har jeg sandaler (teller det?) som jeg bruker når jeg synes det blir for varmt med joggesko. Joggeskoene blir som regel utslitt samtidig så da går jeg med dem til høsten når jeg kan kjøpe billige kvalitetsjoggesko til en billig penge. Jeg har også sånne gymsalsko men de blir jeg vel å kvitte meg med snart. Jeg mangler pensko til de anledningene der jeg går med dress så det skaffer jeg vel til 17. Mai så jeg slipper at min mor blir dritsur for at jeg går i dress og slitte joggesko. Kunne greit ha hatt et par ekstrasko stående i tilfelle jeg har dårlig tid og ikke finner skoene mine. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvordan sko da? Har en forkjærlighet for sneakers og converse. Så behagelige å gå med. Bruker ikke hæler så ofte. Kjøpte mitt første par med pumps rett før jul! Vurderer å investere i disse om en månedstid; nye treningssko til styrke osv på gymmet. de andre ble stjelt for noen uker siden. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Kjipt! Sånn sett er jeg glad vi har treningsrom hjemme, med tredemølle, multimaskin, vekter osv. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, da ble jeg ordentlig sur.. Og du er heldig! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 I like where this thread is going Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Begynner i praksis i morra. Fortsatt ikke laget ferdig undervisningsopplegget for i morra, blæææ. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hva skal du undervise i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg