Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte temaet. Jeg fikk en kjempefin kjole i posten i går, som jeg har venta på. Og den passa :D

Å, så bra! Jeg blir så glad jeg når jeg kjøper klær på ebay så er jeg usikker på om de passer eller ikke, og når de passer så blir jeg slik :w00t::green: :green:

Lenke til kommentar

Å, så bra! Jeg blir så glad jeg når jeg kjøper klær på ebay så er jeg usikker på om de passer eller ikke, og når de passer så blir jeg slik :w00t::green: :green:

Jeg er så liten, at jeg passer nesten i alt. Bruker nesten bare XS - S. Prøver veldig sjeldent klær, før jeg kjøper de og.

Jeg likte temaet. Jeg fikk en kjempefin kjole i posten i går, som jeg har venta på. Og den passa :D

Får vi se? Bruker nesten aldri kjoler, går for det meste i figursydde skjørt, men den jeg kjøpte til jul og nyttår ble jeg veldig fornøyd med. Satt som et skudd!

https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/10h/origin-g2.scene7.com/is/image/nlyscandinavia//221659-0014_5?$ProductLarge$

Lenke til kommentar

Klabert!

Alltid litt sjansespill med meg, jeg er ofte mellom størrelser, men kjoler er noe av det tryggeste. Verre med bukser. Bukser er æsj. Stilig kjole, forresten!

Søt kjole! Tipper du kler pinup-stilen ganske godt :)

Jeg liker bukser. Trange jeans, eller tights!

Men i tights, bruker jeg bare forskjellige mønster i svart skinn. Liker ikke de tøy-tightsene som skal forestille jeans, ser crap ut.

Lenke til kommentar

Er veldig glad i bukser, er som regel det jeg går med, er bare å få tak i dem som er så vanskelig. Mistenker at kroppen min har rare proporsjoner, blæh. Hater handleturer.

Den er vi to om! Går greit med kompiser da, ettersom vi som regel er innom Gamestop, Lefdal ol. Så er alltid handleturene korte. Mens om jeg drar med venninner, så må jeg alltid hjelpe de med å finne klær. I tillegg bruker de så lang tid.

Høres ikke enkelt ut, spesielt ettersom utvalget av klær skifter veldig ofte i fysiske butikker. Hender at noe bare henger der en måned, før de skifter det ut igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...