Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på denne jakken, men er litt redd for at den er veldig rødhette..

Kanskje litt mye med den avtakbare hetta.

Rød jakke kan derimot være utrolig fint å jenter, så ei i byen i vinter med en sinnsykt fin rød jakke i samme stilen (bare litt enklere) som bare skilte seg ut fra alle andre og kjente et ordentlig drag i den retningen. Viste seg å være ei jeg kjente, så da gikk vi i en annen retning :hrm:

Lenke til kommentar

Kanskje litt mye med den avtakbare hetta.

Rød jakke kan derimot være utrolig fint å jenter, så ei i byen i vinter med en sinnsykt fin rød jakke i samme stilen (bare litt enklere) som bare skilte seg ut fra alle andre og kjente et ordentlig drag i den retningen. Viste seg å være ei jeg kjente, så da gikk vi i en annen retning :hrm:

Jeg klikket den hjem. Prisen var ikke så gæren. Var på 26 £ så det kan jeg leve med om jeg ikke greier å "pull if off". Jeg elsker røde jakker og de er så fine :)

Nå må du ikke bruke opp alle pengene dine da. Spar litt til sjokolade og.

Det skal du jo du kjøpe til meg.

og kondomer

Hvorfor har jeg bruk for kondomer?

Lenke til kommentar

Oki...krusa gjennem østfold her om dan og stoppa ved ei veikro.

så ei skreppe på omtrent 25 år. vel,vi havna på dassen og alt var klart for pulig. fan,jeg fikk ikke opp kuken i giv akt..fan fette...den hang som ei våt og sur sokk...

banna og sverta og kjørte hjemover..da satte jeg på rocco og russen, og hallelujah..da rocco runnknulla pernille sprøyta jeg sausen utover gølvet,sank sammen i sofaen etterpå,totalt utronka og tilfredsilt.

takk rocco og pernille.

konklusjon: deilig porr gir meg alltid hard kuk.

Hehe. Jeg blir med til Sverige å ture neste helg jeg. Yiiiihhaaaaaa....*turehyl*

PS: Dikt:

salaten er rund

kugen er stiv

damå er klar

mannen er kåt

kvinnen hyler

kugen dingler

går ut og inn

Lenke til kommentar

Må vel betale MVA da? Så det blir vel mer enn 26£?

Fast selger som jeg kjøper topshop klær fra, så hun sender alt som gaver. Og hvis den blir tatt i tollen, så sender hun meg en "falsk" kvittering. Så jeg håper det går greit. MVA kan brenne i helvete.

Lenke til kommentar

kugen er stiv

damå er klar

kvinnen hyler

Amen!

Konge at du blir med på forumtreffet i sverige, forresten. Har aldri tura så hardt som forrige forumtreffet holylolikingdom.net. Er mildt sagt noen JÆVLIG syke personer på det forumet det. Blir garantert gull.

motiverende ord:

"Gullstund har kuk i munn" sa kjerringa og svelget.

Lenke til kommentar

Jeg har plutselig klikket hjem et par bukser og en t-skjorte og. PAYPAL er farlige greier.

Kjøper nesten alt på ebay, handler nesten ikke på kjøpesenter lengre. Befriende! Så er jeg mer fornøyd, med det jeg har kjøpt over nett, enn det jeg handler i fysisk butikk.

Bestilte også en skinntights, med blonder. Pluss en slik en; $T2eC16ZHJHQE9nzEy9m3BQyUGU7pow~~60_12.JPG

I tillegg til noen etterlengtende bøker, jeg skal starte med når jeg er ferdig med Crime and Punishment.

Lenke til kommentar

Kjøper nesten alt på ebay, handler nesten ikke på kjøpesenter lengre. Befriende! Så er jeg mer fornøyd, med det jeg har kjøpt over nett, enn det jeg handler i fysisk butikk.

Bestilte også en skinntights, med blonder. Pluss en slik en; $T2eC16ZHJHQE9nzEy9m3BQyUGU7pow~~60_12.JPG

I tillegg til noen etterlengtende bøker, jeg skal starte med når jeg er ferdig med Crime and Punishment.

WOW!!!! Den var skikkelig stilig. Link? :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...