Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Snø er da fantastisk. Ingenting er bedre enn snø. Ehm, jo. Sol er bedre enn snø. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ehm, jo. Sol er bedre enn snø. Jeg skulle bare vise deg at jeg også kan ironi. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skulle bare vise deg at jeg også kan ironi. Du er flink. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Oki...krusa gjennem østfold her om dan og stoppa ved ei veikro. så ei skreppe på omtrent 25 år. vel,vi havna på dassen og alt var klart for pulig. fan,jeg fikk ikke opp kuken i giv akt..fan fette...den hang som ei våt og sur sokk... banna og sverta og kjørte hjemover..da satte jeg på rocco og russen, og hallelujah..da rocco runnknulla pernille sprøyta jeg sausen utover gølvet,sank sammen i sofaen etterpå,totalt utronka og tilfredsilt. takk rocco og pernille. konklusjon: deilig porr gir meg alltid hard kuk. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har lyst på denne jakken, men er litt redd for at den er veldig rødhette.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har lyst på denne jakken, men er litt redd for at den er veldig rødhette.. Dette er ikke KG altså!! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Dette er ikke KG altså!! Beklager men jeg har ikke andre på betro meg til nå enn dere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er en ganske stor motedel på dette forumet om du ikke har funnet den enda. (Men du må selvsagt poste det her og, jeg tuller bare.) Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er en ganske stor motedel på dette forumet om du ikke har funnet den enda. (Men du må selvsagt poste det her og, jeg tuller bare.) Svar da. Var den for rødhette eller? Og jeg vet det da. Men du er søt som prøver... Jeg vil ikke spørre fashionistaene.. Sist gang jeg gjorde det på kÅGE så fikk jeg nesten virtuell bank.. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg vil ikke spørre fashionistaene.. Ja det er sant. Motefolk er vel kanskje de siste man bør spørre om klær. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Svar da. Var den for rødhette eller? Og jeg vet det da. Men du er søt som prøver... Jeg vil ikke spørre fashionistaene.. Sist gang jeg gjorde det på kÅGE så fikk jeg nesten virtuell bank.. Den var litt rødhette. Men nå kjenner ikke jeg deg, så kanskje du også er litt rødhette. Det er nok ikke veldig mye hjelp å få i motedelen her. Er for det meste bare gutter der. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ja det er sant. Motefolk er vel kanskje de siste man bør spørre om klær. Ja.... Den var litt rødhette. Men nå kjenner ikke jeg deg, så kanskje du også er litt rødhette. Det er nok ikke veldig mye hjelp å få i motedelen her. Er for det meste bare gutter der. Jeg tror ikke jeg er så veldig rødhette. Ser jeg ut som rødhette... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes den var litt lys. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg tenker med hetta og rødfargen. Men den er kanskje litt lys ja.. JEG TROR JEG KLIKKER DEN HJEM FRA EBAY. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Enig. Kjøp først og tenk etterpå. Det er slik jeg gjør det også. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har lyst på denne jakken, men er litt redd for at den er veldig rødhette.. Synes den var stilig, jeg! Bestilte hjem skinnvest igår; Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Enig. Kjøp først og tenk etterpå. Det er slik jeg gjør det også. Det pleier jeg å gjøre hver eneste gang fra ebay jeg. Synes den var stilig, jeg! Bestilte hjem skinnvest igår; Å, den var stilig!! Endret 27. januar 2013 av Freidig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 ...det er en pose over hodet også. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har plutselig klikket hjem et par bukser og en t-skjorte og. PAYPAL er farlige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg