Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki...krusa gjennem østfold her om dan og stoppa ved ei veikro.

så ei skreppe på omtrent 25 år. vel,vi havna på dassen og alt var klart for pulig. fan,jeg fikk ikke opp kuken i giv akt..fan fette...den hang som ei våt og sur sokk...

banna og sverta og kjørte hjemover..da satte jeg på rocco og russen, og hallelujah..da rocco runnknulla pernille sprøyta jeg sausen utover gølvet,sank sammen i sofaen etterpå,totalt utronka og tilfredsilt.

takk rocco og pernille.

konklusjon: deilig porr gir meg alltid hard kuk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en ganske stor motedel på dette forumet om du ikke har funnet den enda. (Men du må selvsagt poste det her og, jeg tuller bare.)

Svar da. Var den for rødhette eller? :huh:

Og jeg vet det da. Men du er søt som prøver... Jeg vil ikke spørre fashionistaene.. Sist gang jeg gjorde det på kÅGE så fikk jeg nesten virtuell bank..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Svar da. Var den for rødhette eller? :huh:

Og jeg vet det da. Men du er søt som prøver... Jeg vil ikke spørre fashionistaene.. Sist gang jeg gjorde det på kÅGE så fikk jeg nesten virtuell bank..

Den var litt rødhette. Men nå kjenner ikke jeg deg, så kanskje du også er litt rødhette.

Det er nok ikke veldig mye hjelp å få i motedelen her. Er for det meste bare gutter der.

Lenke til kommentar

Ja det er sant. Motefolk er vel kanskje de siste man bør spørre om klær.

Ja....

Den var litt rødhette. Men nå kjenner ikke jeg deg, så kanskje du også er litt rødhette.

Det er nok ikke veldig mye hjelp å få i motedelen her. Er for det meste bare gutter der.

Jeg tror ikke jeg er så veldig rødhette.

Ser jeg ut som rødhette...

Lenke til kommentar

Enig. Kjøp først og tenk etterpå. Det er slik jeg gjør det også.

Det pleier jeg å gjøre hver eneste gang fra ebay jeg.

Synes den var stilig, jeg!

Bestilte hjem skinnvest igår;

149326_10151205967051373_1498712043_n.jpg

Å, den var stilig!!

Endret av Freidig
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...