chokke Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fint, eller så blir jo DJ-ene arbeidsløse. Nei? Da stiller vi ikke likt, da er du døv. ^^Men jeg må innrømme at det er x antall undersjangre jeg ikke greier å holde styr på lle underkategorien techno/hardtrance/dansestyle eurotrash-folket lager, men det er jo aldri mer enn to av dem som er enige heller. Standarden er at det lages en ny underkategori så fort det dukker opp noe "techno" som massene får høre og dømmer (velfortjent) nord og ned, slik at det ikke skal sverte hovedsjangeren. Det har ihvertfall jeg fått inntrykk av. Men det er fortsatt større undersjangre. Jeg rangerer pop-rock og metall under samme "kam". Jeg har ikke hørt nok av sjangeren til å kunne skille Nightwish, Dimmu Borgir, Linkin Park, MCH osv osv. Ja, jeg hører forskjell, og klarer til nød å plassere innenfor enten rock eller metall, men ikke stort lenger. Jeg kan være enig med deg at for eksempel tech-trance, progressive trance, epic trance og goa-/psy-trance (de er litt på kanten) forventer jeg ikke at gud og hvermann skal skille, selv klarer jeg det dårlig, men hovedtrekkene mellom de større undersjangrene er greie å kunne. Om du ikke hører forskjell på techno og eurodance/dance/hard dance/drit så er du også døv. Tror nesten jeg trekker meg tilbake før jeg skriver mer uforståelig babbel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 GRATULERER MED DAGEN! Det at eg faktisk tok augane frå Jackass, der dei har konkurranse om å ete flest egg og spyr i ett sett, og heller brukte tid på å skrive dette symboliserar kor mykje dette tydar for meg. Jippi! Psykadelisk post til meg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer med dagen Lars Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Om du ikke hører forskjell på techno og eurodance/dance/hard dance/drit så er du også døv. Hey jeg heter b-real og jeg er døv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hey jeg heter b-real og jeg er døv.Det gjør du ikke det så. Du heter G**** E******* E******** og hadde en skattepliktig inntekt på 155K i 2006. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Gratulerer med dagen "Honeyboy"... Dere har det fint? Hører ikke forskjell på.. eurodance/dance/hard dance/drit er vel alle det samme? Nei, man skal ikke fornærme musikksmak. Musikksmak er hellig. EDIT: Hvordan synsforstyrrelser Baconburger? O_o Endret 17. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Morsomt å plage bots på msn. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Om du ikke hører forskjell på techno og eurodance/dance/hard dance/drit så er du også døv. Hey jeg heter b-real og jeg er døv. x2, minus b-real-delen. Den siste "/drit" strøyk jeg på. Da ble forskjellen for det meste borte. chokke: Har du hørt dimmu borgir noen gang? Hvis du er i nærheten av å tro det er rock... Eller er jo metall/rock-skillet litt flytende einnimellom (noen ligger jo på kanten) men det er mye man lett hører ikke er rock, og omvendt. Det meste, faktisk. Endret 17. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 var da lite oOsvart? Kan hende du tjente en del svart, men det fant ikke NA24 sitt søk i skattelistene noe av. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er då ikkje vanskeleg å høyre forskjell på kva som helst av til dømes Autechre og sangen Eurodancer. Kva er galen med elektronisk og kva hjelp det å argumentere å seie at det er dårleg. Trur de at dei som høyrer på det ville høyrd på det viss dei tykkja det sugde? Kvifor bry seg om prosessen viss resultatet er bra? Forresten så spøy ein venn av meg no pga. Jackass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 chokke: Har du hørt dimmu borgir noen gang? Hvis du er i nærheten av å tro det er rock... Eller er jo metall/rock-skillet litt flytende einnimellom (noen ligger jo på kanten) men det er mye man lett hører ikke er rock, og omvendt. Det meste, faktisk. JEG HAR! JEG SÅ DE I GÅR!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Morsomt å plage bots på msn. Eg blokkerte SmarterChild. Ja, eg veit eg har problema. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 - SmarterChild - contributing to charity sier: Would you like me to call you Satan? Sebastian sier: Yep. - SmarterChild - contributing to charity sier: You said your name was Gustav but now I'll call you Gustav. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Om du ikke hører forskjell på techno og eurodance/dance/hard dance/drit så er du også døv. Hey jeg heter b-real og jeg er døv. hvorfor det vet jeg ikke, men jeg fikk latter-anfall av det der. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 - SmarterChild - contributing to charity sier:Would you like me to call you Satan? Sebastian sier: Yep. - SmarterChild - contributing to charity sier: You said your name was Gustav but now I'll call you Gustav. Wtf!? Han virkar jo mykkje smartare mot deg? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 b-real, har du prøvd Audiosurft? Mer spesifikt, Dimmu i Audiosurf? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: What is 19999999 + 9999999999999? - SmarterChild - contributing to charity sier: That's probably about 29,744. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 b-real, har du prøvd Audiosurft? Mer spesifikt, Dimmu i Audiosurf? Nei har ikke det. Bedre å se de live lizm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg