Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager har du kjøpt sko med 16cm høye hæler? Det må være forferdelig å gå rundt i?

Ja, de er ukomfortable og jeg trenger nye. Vil du låne de?

De funker i 5-6 timer men ikke lengre. Er vant til tortur, så det er ingenting....

Lenke til kommentar

Hmm, har vi fått en ny person inn her? Freidig? Har ikke sett deg før.

Hei du. Jeg er ikke så skremmende som jeg virker. :green:

Nei. :p

Nå spiller sangen "I'll make a man out of you" i hodet mitt. Jeg skjønner at du vil at jeg skal vokse opp og ta ansvar, men jeg vil virkelig ha disse skoene altså. De hadde glitter!!!

Lenke til kommentar

Nå spiller sangen "I'll make a man out of you" i hodet mitt. Jeg skjønner at du vil at jeg skal vokse opp og ta ansvar, men jeg vil virkelig ha disse skoene altså. De hadde glitter!!!

Det er ikke så nøye for min del om faktisk tar lærdom av det for min del altså. Og jeg kan dessverre ikke leve opp drømmene dine om instruktøren i Mulan. Jeg ligner mer på han i lysegrå drakt.

Lenke til kommentar

Virker som de fleste jenter gjør det.

Tidig at du skriver at du dypper trynet ditt i malingsspannet i den negativtråden (hvorfor har man en slik tråd?!). Jeg vurderte tidligere i dag å si at jeg synes du hadde sett penere ut med mindre sminke.

Jeg er ikke som de fleste jenter, fysj!

Jeg liker sånne tråder. Der kan jeg si ting. Og nei, du har ikke sett meg uten sminke. Det ville skremt forumet for resten av dets levetid, og det er ikke tull engang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...