Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er nickene dine? Ble nysgjerrig.

Hva er dine?

Den siste brukeren var ikke så godt likt ettersom jeg var ganske bitter mot en annen bruker der inne, hø hø hø..

Hva skjedde egentlig? Jeg bryr meg veldig lite om alt dramaet som foregår der inne, er så mye å holde seg oppdatert på om en skulle følge med på slikt.

Lenke til kommentar

Hva er dine?

Hva skjedde egentlig? Jeg bryr meg veldig lite om alt dramaet som foregår der inne, er så mye å holde seg oppdatert på om en skulle følge med på slikt.

Jeg greide ikke å holde kjeft, så da smalt det.

Og resten av dramaet vet jeg ikke, siden jeg meldte meg ut. Hadde forøvrig endel griseprat med noen av de mannlige brukerene der inne (jeg syntes ikke det er griseprat, fordi jeg prater sånn med alle..) men ok.. Så da klikka enkelte brukere i vinkler og det ble et stort rabalder. (Grunnet min griseprat og ei annen sin. Sånne blondiner.. De er farlige!!)

Åååååhhhh!

Når jenter spør meg om å vise magen min.. Åååh. Har ikke 6-pack, men er heller ikke feit for faen. Sykt kleint og vetche hva jeg skal svare :(

Hvis du vil så kan du få bilde av min sixpack

Lenke til kommentar

Høres ut som et forum for kvinner, ja. Så fort det er mer enn en kvinne i en forsamling blir det drama.

Ja, det er riktig... BLE ordentlig rabalder. Jeg slettet meg etter den og ble anonym med min siste bruker. Men ble på en måte ikke det samme igjen. Folk tåler veldig lite hvis de føler seg utelatt skjønner jeg.

fjernet

Til deg sexylubb1 ;)

Endret av Freidig
Lenke til kommentar

Jenter skal ikke ha sixpack. De kan godt ha muskler, men jeg liker ikke når de blir skikkelig markerte.

Det bildet der er mer enn godkjent forresten.

Altså... Er du slem med sixpacken min...... :-(

Åhh takk! Gjerne - da har jeg noe å vise. Ser frem til PM fra deg.

La ut bilde litt. du får late som du har langt blondt hår og sitter på stranda, høhø

Tror du må lese over ønsket mitt en gang til...

Beklager altså, babe... Men er så dårlig til å lese.

Lenke til kommentar

La ut bilde litt. du får late som du har langt blondt hår og sitter på stranda, høhø

Det går fint. Sier bare at jeg fikk gjort en jækla god kjønnsbytte-jobb i Thailand.

Bilde var der altfor kort, og jeg må ha det på PCen (mobil nå) for å kunne ta bilde og sende på snapchat.

*snufs* ingen pm på lami :(

Lenke til kommentar

Det går fint. Sier bare at jeg fikk gjort en jækla god kjønnsbytte-jobb i Thailand.

Bilde var der altfor kort, og jeg må ha det på PCen (mobil nå) for å kunne ta bilde og sende på snapchat.

*snufs* ingen pm på lami :(

Kan sende deg bilde av trynet mitt og den svære kvisa da, hvis ønskelig.

Og du får ikke låne magen min!! Den lånes bort på timebetaling av sjokolade, kakao eller sko.

Lenke til kommentar

Natta.

Natta, Nathalie. Vi prates imorgen :)

Jeg har et par par ubrukte sneakers fra Scechers. Hva får jeg for det?

Lov til å se på tåa mi.

Nei, du var ikke så ille. Som sagt; mer enn godkjent.

HAHA, takk. Skal drømme om dette øyeblikket da jeg ble godkjent på et forum :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...