Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tullprat. Ditt nye nick er "Undervurdert". Det passer deg.

Du kan ikke fikse "Sexylubben" til meg da?

Send en PM til TSP. Mulig han eller Mads kan spore opp hva som er galt. Det er de som er kode-apekattene.

Jeg har laget en post på det for lenge siden. Skjer ingenting.

Lenke til kommentar

Forumet er ikke fritt. Det er styrt av en maktkåt gruppe med perverse snobber som er ute etter å sensurere ethvert innlegg om den virkelige makten bak verdenen.

ned med modsa!

Sannheten er at forumet blir styrt av en konspirasjon mellom AP, New World Order og jødene. Kors på halsen. Men ikke si at jeg har sagt det. Da tar de meg av dage.
Lenke til kommentar

Du kan ikke fikse "Sexylubben" til meg da?

Dessverre er det opptatt. Hvis det hadde vært en bruker som hadde vært inaktiv i åresvis kunne du kanskje overtalt en admin til å la deg overta det, men er bare så vidt et år siden h*n var innlogga sist.
Lenke til kommentar

Sannheten er at forumet blir styrt av en konspirasjon mellom AP, New World Order og jødene. Kors på halsen. Men ikke si at jeg har sagt det. Da tar de meg av dage.

QUOTED FOR TRUTH! Dette skal kopieres til mine sammensvorne. Frykt ikke, din kommentar er trygg hos oss!
Lenke til kommentar

Er det nåværende nicket ditt, et hinder for å dra damer?

Nei. Men min nåværende lubb er nok ikke så sexy som navnet mitt skulle tilsi.

Dessverre er det opptatt. Hvis det hadde vært en bruker som hadde vært inaktiv i åresvis kunne du kanskje overtalt en admin til å la deg overta det, men er bare så vidt et år siden h*n var innlogga sist.

Jeg har en nesten helt full flaske (1l) whiskey med ditt navn på om du ordner det. (1 liter er i overkant for en slik tjeneste når jeg tenker meg om, så jeg får vel drikke litt til av den først. Nå f.eks.)

Lenke til kommentar

Jeg har en nesten helt full flaske (1l) whiskey med ditt navn på om du ordner det. (1 liter er i overkant for en slik tjeneste når jeg tenker meg om, så jeg får vel drikke litt til av den først. Nå f.eks.)

Har dessverre ikke makten til å gjøre det selv og har ikke nok skitt på noen av de som har makten.
Lenke til kommentar

Ja. Egentlig, når jeg ser på innleggene dine.

Forskjellen er at enkelte tydeligvis synes jeg er en ok person på dette forumet.

Prøv å skrive runar på flasken.

Sende en åpna flaske i posten? Madness.

Har dessverre ikke makten til å gjøre det selv og har ikke nok skitt på noen av de som har makten.

Jura Superstition just whispered me you should try harder.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Forskjellen er at enkelte tydeligvis synes jeg er en ok person på dette forumet.

Jeg syntes at du er en ok person, men har aldri pratet med deg tror jeg. Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Så er jo bare basert på det jeg har lest av det du har skrevet.

Lenke til kommentar

Tror det er lettere for meg å kjøpe den selv.

700kr mann! Du må da klare å kjøpe Runar eller TSP med et kontantkort eller noe.

Jeg syntes at du er en ok person, men har aldri pratet med deg tror jeg. Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Så er jo bare basert på det jeg har lest av det du har skrevet.

Så hyggelig. Og du mer enn sexy nok til å være med i klubben (les dette som: for sexy). Men det tror jeg egentlig du vet veldig godt selv.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...