Slimda Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Agree, men det er dessverre et fritt land. Forumet er ikke fritt. Det er styrt av en maktkåt gruppe med perverse snobber som er ute etter å sensurere ethvert innlegg om den virkelige makten bak verdenen. ned med modsa! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg er anonym sier jeg jo.... Da konkluderer vi med at du er en svett 50-åring med hengemage og hentesveis. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 AHHH, I SEE. Og jeg vet hvem du er nå. Det er ganske opplagt hvem jeg er for de som er begge steder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er lei av at alle trådene jeg poster mye i er bugget for meg. Send en PM til TSP. Mulig han eller Mads kan spore opp hva som er galt. Det er de som er kode-apekattene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tullprat. Ditt nye nick er "Undervurdert". Det passer deg. Du kan ikke fikse "Sexylubben" til meg da? Send en PM til TSP. Mulig han eller Mads kan spore opp hva som er galt. Det er de som er kode-apekattene. Jeg har laget en post på det for lenge siden. Skjer ingenting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Syns det er synd at du føler for å skifte nick. Sexylubb1 er jo liksom deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Forumet er ikke fritt. Det er styrt av en maktkåt gruppe med perverse snobber som er ute etter å sensurere ethvert innlegg om den virkelige makten bak verdenen. ned med modsa! Sannheten er at forumet blir styrt av en konspirasjon mellom AP, New World Order og jødene. Kors på halsen. Men ikke si at jeg har sagt det. Da tar de meg av dage. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Men jeg er seriøst her altså. Jeg må ha et dritkult nytt navn. Det utelukker jo noe som ligner på det jeg har nå. Er det nåværende nicket ditt, et hinder for å dra damer? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er ganske opplagt hvem jeg er for de som er begge steder. Ja. Egentlig, når jeg ser på innleggene dine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Du kan ikke fikse "Sexylubben" til meg da? Dessverre er det opptatt. Hvis det hadde vært en bruker som hadde vært inaktiv i åresvis kunne du kanskje overtalt en admin til å la deg overta det, men er bare så vidt et år siden h*n var innlogga sist. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sannheten er at forumet blir styrt av en konspirasjon mellom AP, New World Order og jødene. Kors på halsen. Men ikke si at jeg har sagt det. Da tar de meg av dage. QUOTED FOR TRUTH! Dette skal kopieres til mine sammensvorne. Frykt ikke, din kommentar er trygg hos oss! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er det nåværende nicket ditt, et hinder for å dra damer? Nei. Men min nåværende lubb er nok ikke så sexy som navnet mitt skulle tilsi. Dessverre er det opptatt. Hvis det hadde vært en bruker som hadde vært inaktiv i åresvis kunne du kanskje overtalt en admin til å la deg overta det, men er bare så vidt et år siden h*n var innlogga sist. Jeg har en nesten helt full flaske (1l) whiskey med ditt navn på om du ordner det. (1 liter er i overkant for en slik tjeneste når jeg tenker meg om, så jeg får vel drikke litt til av den først. Nå f.eks.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har en nesten helt full flaske (1l) whiskey med ditt navn på om du ordner det. (1 liter er i overkant for en slik tjeneste når jeg tenker meg om, så jeg får vel drikke litt til av den først. Nå f.eks.) Har dessverre ikke makten til å gjøre det selv og har ikke nok skitt på noen av de som har makten. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Prøv å skrive runar på flasken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Ja. Egentlig, når jeg ser på innleggene dine. Forskjellen er at enkelte tydeligvis synes jeg er en ok person på dette forumet. Prøv å skrive runar på flasken. Sende en åpna flaske i posten? Madness. Har dessverre ikke makten til å gjøre det selv og har ikke nok skitt på noen av de som har makten. Jura Superstition just whispered me you should try harder. Endret 27. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jura Superstition just whispered me you're wrong. Tror det er lettere for meg å kjøpe den selv. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Forskjellen er at enkelte tydeligvis synes jeg er en ok person på dette forumet. Jeg syntes at du er en ok person, men har aldri pratet med deg tror jeg. Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Så er jo bare basert på det jeg har lest av det du har skrevet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Tror det er lettere for meg å kjøpe den selv. 700kr mann! Du må da klare å kjøpe Runar eller TSP med et kontantkort eller noe. Jeg syntes at du er en ok person, men har aldri pratet med deg tror jeg. Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Så er jo bare basert på det jeg har lest av det du har skrevet. Så hyggelig. Og du mer enn sexy nok til å være med i klubben (les dette som: for sexy). Men det tror jeg egentlig du vet veldig godt selv. Endret 27. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ulempen med å bli hekta på TV-serier er at jeg blir sittende oppe hele natta hver ENESTE natt. Upraktisk!!! Det her kommer ikke til å funke når jeg går ut i praksis. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ulempen med å bli hekta på TV-serier er at jeg blir sittende oppe hele natta hver ENESTE natt. Upraktisk!!! Det her kommer ikke til å funke når jeg går ut i praksis. Joda. Bare å legge deg etter jobb det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg