Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lenge siden det var så stille her. Våkne folkens, straks helg!

Sorry, opttatt med å høre på The Offspring og skrive om været.

Dagens Vær-Sjur er forøvrig nettopp ute på nett. I tillegg til en artikkel om UFO i Trollheimen. :p

Ooh, og en bildekonkurranse hvor man kan vinne heder, ære, flax-lodd m.m.

Jeg har alltid lurt på hvordan en mann ville reagert om han ble voldtatt av en kvinne etter en våt natt på byen...

Helt forjævlig med store problemer med å nærme seg kvinner de neste 6-7 årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei hei diskusjon.no =)

kjedelig dag i dag :( stort sett sitti inne og glodd på TVn :) ikke så mye spennende på tv, men var en del lol på TLC da. og klokka 8 er jo det idol, så det ble det jaggu taco i dag og. Hatt taco to ganger den uka her (ja, vet at jeg er nerd :dremel: ). Ellers så blir det kanskje mulig tur til oslo i morgen, har ei venninne som fyller bursdag, og det må jo nesten feires :) vanskelig å finne gave. satser på å finne noe på ikea kanskje. må jo en liiiiiiten tur (les: minst 3 timer) innom når man først kjører forbi. vet ikke hvorfor, men blir alltid sånn. :p

også har jeg donert penger til redd barna, da...

reddbarna_560x200.jpg

tumblr_m97cfqMwu11ru1zl1o1_500.jpg

hva synes dere om redd barna? har dere donert før? kommenter...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen ganger blir jeg bare så utrolig oppgitt over enkelte mennesker.

I dag var jeg innom Tuvensenteret (Notoddens største kjøpesenter) og der var det en unge (sånn ca. 13 år gammel) som gikk bort til meg og begynte å le av meg får å ha et hjertearmbånd og kalte meg til som homo, fagott, tapper osv. Jeg så han inn i øynene med DET dødsblikket og sa: "Vil du vite hvorfor jeg går med dette armbåndet?" Han sa seff, so sa jeg til han: "Jeg bruker dette armbåndet for alle som kutter seg selv for at de ikke gjør det så bra på skolen, alle de som har vurdert å gjøre det, alle som har fått hjerte sitt knust av en jente som ikke er interessert i deg, har fått hjerte knust, eller har vurdert det. Jeg bruker armbåndet for alle sexslaver, alle som har vært det, og alle som kommer til å bli det. Jeg viser at jeg bryr meg. Jeg bruker det for alle mennesker som har blitt kødda med eller mobbet. Jeg bruker det fordi man kan bli rik selv om man kommer fra en fattig familie. Jeg bruker det for alle dyrene i regnskogen, alle isbjørnene som holder på og dø og hvaler som klarer å rote seg vekk som feks. Keiko. Jeg bruker dette armbåndet for deg. Fordi jeg bryr meg om deg. Fordi du har tatt feil hele livet og jeg har gjort det rette, slik at du kan lære av meg.

Han begynte å gråte før jeg ble ferdig. Jeg var bare halvveis. Han sa sorry og løp sin vei. Det så ut som at han holdt på å spy. Jeg klarte å forbedre et hjerte i dag takket være armbåndet mitt, og flere skal det bli. Det er hvorfor jeg har det på meg.

379188_427684817301286_504093107_n.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...