Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva går det med at alle brukerne i Off-Topic bytter nick hele tiden da? Greit jo ikke å holde oversikten lenger. :\

Jeg har ikke byttet enda! Og jeg har ingen planer om å gjøre det heller^^. *stolt*

Da er du en av de fornuftige. Nå skal det sies at jeg harbyttet nick en gang da. Men det var fordi jeg fikk stjele nicket til en 0-innlegg-bruker. Synes mitt eget fornavn var finere enn mitt vanlige nick. Så slik gikk det til. Når det gjelder avatarer er jeg mer løs på det. Selv om jeg da mener man bør holde seg til samme avatar/tema i hvertfll et år av gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er du en av de fornuftige. Nå skal det sies at jeg harbyttet nick en gang da. Men det var fordi jeg fikk stjele nicket til en 0-innlegg-bruker. Synes mitt eget fornavn var finere enn mitt vanlige nick. Så slik gikk det til. Når det gjelder avatarer er jeg mer løs på det. Selv om jeg da mener man bør holde seg til samme avatar/tema i hvertfll et år av gangen.

Jeg er mer pr0 enn deg. JEg er Eplefe, og sånn blir det.

Lenke til kommentar
Skrevet masse, men kommer aldri lengre enn 1-2 vers >< etter det starter jeg bare på en ny sang...

Are you sure you're in the right buisness?

Vel, kan ikke si jeg er veldig erfaren da, har spilt gitar siden mai 2006 og er liksom 15 år gammel...

Men kommer seg, jeg har fått masse positivt tilbakemelding av folk som sier jeg gjør det bra til å ha spilt så lite (:

Lenke til kommentar

Har byttet nick en gang, og da var det de færreste som visste hvem jeg var tror jeg. Er en stund siden nå tror jeg

Lenke til kommentar
Aye, det viste jeg. Sitter for øyeblikket og hører på Death Cab for Cutie. Fin-fine bandet. :-)

Ikke helt my style. Men akkurat nå har jeg hørt gjennom et Modest Mouse-album, og hopper videre til Dashboard Confessionals. :love:

Album: The places you have come to fear the most.

Lenke til kommentar

Slask, det bare er sånn.

Jeg er eldre, jeg har mer erfaring med det der, helt siden barnehagen har jenter unnskyldt seg fra meg og endt opp som nonner i kloster rundt om i verden.

(vel, det er en sterk overdrivelse, men)

NORSK HIPHOP FRA FØR 2000-TALLET OG BITTELITT ETTER EIER ALT ANNET AV HIPHOP!!!

Lenke til kommentar
Aye, det viste jeg. Sitter for øyeblikket og hører på Death Cab for Cutie. Fin-fine bandet. :-)

Ikke helt my style. Men akkurat nå har jeg hørt gjennom et Modest Mouse-album, og hopper videre til Dashboard Confessionals. :love:

Album: The places you have come to fear the most.

Har hørt om Dashboard Confessionals, åssen er det? funker'e bra?

Lenke til kommentar
Hah, har nesten lært hele "I will follow you into the dark" Fin sang!<3

Den er fin så absolutt. Alt fra vokalen til teksten til ja rett og slett alt er fint.

Noen som har hørt noe på Ben Kweller da? En fin sang han harer In Other Words. En rolig låt hvor kompet drives av pianoet. En av mine favorittlåter, og en av de eneste låtene jeg faktisk fortsatt kan på piano.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...