Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva går det med at alle brukerne i Off-Topic bytter nick hele tiden da? Greit jo ikke å holde oversikten lenger. :\ Jeg har ikke byttet enda! Og jeg har ingen planer om å gjøre det heller^^. *stolt* Da er du en av de fornuftige. Nå skal det sies at jeg harbyttet nick en gang da. Men det var fordi jeg fikk stjele nicket til en 0-innlegg-bruker. Synes mitt eget fornavn var finere enn mitt vanlige nick. Så slik gikk det til. Når det gjelder avatarer er jeg mer løs på det. Selv om jeg da mener man bør holde seg til samme avatar/tema i hvertfll et år av gangen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da er du en av de fornuftige. Nå skal det sies at jeg harbyttet nick en gang da. Men det var fordi jeg fikk stjele nicket til en 0-innlegg-bruker. Synes mitt eget fornavn var finere enn mitt vanlige nick. Så slik gikk det til. Når det gjelder avatarer er jeg mer løs på det. Selv om jeg da mener man bør holde seg til samme avatar/tema i hvertfll et år av gangen. Jeg er mer pr0 enn deg. JEg er Eplefe, og sånn blir det. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skrevet masse, men kommer aldri lengre enn 1-2 vers >< etter det starter jeg bare på en ny sang... Are you sure you're in the right buisness? Vel, kan ikke si jeg er veldig erfaren da, har spilt gitar siden mai 2006 og er liksom 15 år gammel... Men kommer seg, jeg har fått masse positivt tilbakemelding av folk som sier jeg gjør det bra til å ha spilt så lite (: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da er du en av de fornuftige. Nå skal det sies at jeg harbyttet nick en gang da. Men det var fordi jeg fikk stjele nicket til en 0-innlegg-bruker. Synes mitt eget fornavn var finere enn mitt vanlige nick. Så slik gikk det til. Når det gjelder avatarer er jeg mer løs på det. Selv om jeg da mener man bør holde seg til samme avatar/tema i hvertfll et år av gangen. Har byttet nick en gang, og da var det de færreste som visste hvem jeg var tror jeg. Er en stund siden nå tror jeg Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har alltid hett Hippie-Erlend, men det stemmer bedre nå for tida enn det har gjort før. Tenket på å skifte til "Erlend_", men gode gamle Redline nektet meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Når vi er inne på musikk. Noen som hører på altenative og/eller indie (rock/pop)? Hippie-Erlend er da mye kulere enn Erlend_ vel! Endret 9. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når vi er inne på musikk. Noen som hører på altenative og/eller indie (rock/pop)? Ja. Meeen. Det visste du Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Når det gjelder avatarer er jeg mer løs på det. Selv om jeg da mener man bør holde seg til samme avatar/tema i hvertfll et år av gangen. Har lyst til å bytte hele tiden, jeg. Noen som husker denne episoden? Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor er det man får "bestilt" sånn skattekort på nett igjen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når vi er inne på musikk. Noen som hører på altenative og/eller indie (rock/pop)? Hippie-Erlend er da mye kulere enn Erlend_ vel! Japp. Men stryk pop'en. Den tar Skarstad seg av. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aye, det viste jeg. Sitter for øyeblikket og hører på Death Cab for Cutie. Fin-fine bandet. :-) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hvor er det man får "bestilt" sånn skattekort på nett igjen? http://www.skatteetaten.no/Templates/Gener...;epslanguage=NO Red.: Slow Hylo is slow. Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aye, det viste jeg. Sitter for øyeblikket og hører på Death Cab for Cutie. Fin-fine bandet. :-) Hah, har nesten lært hele "I will follow you into the dark" Fin sang!<3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hvor er det man får "bestilt" sånn skattekort på nett igjen? http://www.skatteetaten.no/Templates/Emne....;epslanguage=NO Fan taræ Skakksta. Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aye, det viste jeg. Sitter for øyeblikket og hører på Death Cab for Cutie. Fin-fine bandet. :-) Ikke helt my style. Men akkurat nå har jeg hørt gjennom et Modest Mouse-album, og hopper videre til Dashboard Confessionals. Album: The places you have come to fear the most. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har lyst til å bytte hele tiden, jeg. SNIP Nei, du er pålagt å ha Scarlett Johansson i avataren din! Fra hvilken som helst film eller setting såklart. Men hun var jo desidert best i Lost in Translation av de filmer jeg har sett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slask, det bare er sånn. Jeg er eldre, jeg har mer erfaring med det der, helt siden barnehagen har jenter unnskyldt seg fra meg og endt opp som nonner i kloster rundt om i verden. (vel, det er en sterk overdrivelse, men) NORSK HIPHOP FRA FØR 2000-TALLET OG BITTELITT ETTER EIER ALT ANNET AV HIPHOP!!! Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aye, det viste jeg. Sitter for øyeblikket og hører på Death Cab for Cutie. Fin-fine bandet. :-) Ikke helt my style. Men akkurat nå har jeg hørt gjennom et Modest Mouse-album, og hopper videre til Dashboard Confessionals. Album: The places you have come to fear the most. Har hørt om Dashboard Confessionals, åssen er det? funker'e bra? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hah, har nesten lært hele "I will follow you into the dark" Fin sang!<3 Den er fin så absolutt. Alt fra vokalen til teksten til ja rett og slett alt er fint. Noen som har hørt noe på Ben Kweller da? En fin sang han harer In Other Words. En rolig låt hvor kompet drives av pianoet. En av mine favorittlåter, og en av de eneste låtene jeg faktisk fortsatt kan på piano. Endret 9. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg