Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte fra eyeslipsface.co.uk.

Smooth! Synd du må ha fullmakt for å ta ut pakken, og legg for å hente ut pakken. Hadde gått fortere om du hadde tatt den ut, så kunne jeg bare ha tatt en ti mins kjøretur og hentet den til deg istedenfor. Går mye fortere enn å hente på postkontoret.

Lenke til kommentar

Bestilte fra eyeslipsface.co.uk.

Smooth! Synd du må ha fullmakt for å ta ut pakken, og legg for å hente ut pakken. Hadde gått fortere om du hadde tatt den ut, så kunne jeg bare ha tatt en ti mins kjøretur og hentet den til deg istedenfor. Går mye fortere enn å hente på postkontoret.

E.L.F er kult. Bestiller du mye sminke på nett?
Lenke til kommentar

Bestiller alt av sminke på elf, ettersom jeg bare bruker mineralsminke pga eksem. Med unntak av mascara, der bruker jeg ebay.

Kan ikke fordra i å gå i butikker, så handler det jeg kan på nett. Handler også slik at jeg har over lengre perioder. To år siden sist jeg bestilte forrige pakke, har holdt til nå.

Lenke til kommentar

Veldig mulig jeg tar feil, men tror man trenger de ordentlige kortene (ikke papirkortene) for å få ukespass, og de mener jeg på man bare får via kundeservicen. Enten i posten eller på kontoret som nå ligger rett ved byparken, mener jeg på. Mot torgallmenningen, i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kjempehyggelig å få besøk av ei venninne, som sier hun ikke har sovet på 48 timer, og legger seg ned for å sove i senga di. :blink:

Og så sitter du på forumet :p STRUGGLE-SNUGGLE! Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...