Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for at jeg er skeptisk til deg, Necro, hadde jeg slengt meg med selv. Selv om jeg sannsynligvis driter meg loddrett ut når jeg sier dette, så er det bare å hoppe i det og si at "Bare Bea" er en yndlingsfilmene mine, og jeg så den 3 ganger på rad på kino da den gikk. Som eneste gutt i salen hver gang, go figure. Filmen har alt jeg trenger fra en norsk ungdomsfilm; sex, heite 16 år gamle jenter (vel, de var mer interessante for meg i 2004 da jeg var 17-18), knall musikk av Surferosa, og nok flaue ting til å gjøre meg rød som en peon bare jeg tenker på den.

Lenke til kommentar

Det er så greit når man har gått litt crazy med å bestille ting fra nettet, får post hver dag jo. Selv om alt er kjøpt og betalt av meg selv...

Jeg vet! Det er fantastisk! :D

Jeg får flere hentelapper i uka, dog, det slår ikke Steinkjer, da jeg brukte opp stipendet på DVD-er og bøker på salg og det kom pakke i posten hver dag i 6 uker. :p

Lenke til kommentar

Det er så greit når man har gått litt crazy med å bestille ting fra nettet, får post hver dag jo. Selv om alt er kjøpt og betalt av meg selv...

Slutt å bestill ting, det er jeg som jobber med å sortere pakkene dine.

Hvis du fikk pakker i uka her så er det en ørliten sannsynlighet for at jeg har tatt på pakken din.

Lenke til kommentar

Slutt å bestill ting, det er jeg som jobber med å sortere pakkene dine.

Hvis du fikk pakker i uka her så er det en ørliten sannsynlighet for at jeg har tatt på pakken din.

Fått tre den uka her. Skal jeg sende dem inn så de kan analyseres for fingeravtrykk?

Lenke til kommentar

Vi som jobber i posten bruker hansker vi!

Men jeg mista hanskene mine første dagen og har ikke turt å spørre om nye, så du kan vel bare gjøre det.

Bestilte en pakke igår, med leveringstid på ca en uke. Si ifra om du sorterer den, så vet jeg når den er her ca, hehe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...