Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden skulle man ville dra til Fyllingsdalen? Det er jo helt greit å være der eller bo der men å ville dra dit bare for å ha dratt dit, det forstår jeg ikke.

Selv trener jeg i Fyllingsdalen... Men kunne aldri tenkt å dratt meg dit uten grunn!

Borte bra - Fana best, ikke sant cowboy! :wee:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Jeg har vært i Trondhjem også, og Oslo, og det er ikke akkurat steder å hoppe i høyet for. Ser for meg at Fyllingsdalen er et bedre sted enn Oslo og hele jævla Trøndelag tilsammen.

Jeg ser bare ikke noen spesiell grunn til å ville dra dit.

Selv trener jeg i Fyllingsdalen... Men kunne aldri tenkt å dratt meg dit uten grunn!

Borte bra - Fana best, ikke sant cowboy! :wee:

Sentrum yo. Ingenting er kjekkere enn å rusle hjem etter en sen kveld mens bygdetullingene løper etter nattbus eller stiller seg i taxikø.
Lenke til kommentar

"It supports the creation of permit that will allow rural drinkers to drive after having "two or three drinks". It was tabled by the independent councillor Danny Healy-Rae, who has claimed it would help prevent depression and suicide in the county." - http://www.guardian....l-drink-driving

Bra tiltak?

Håper landeveiene der er bedre enn de i Norge. Dårlige veier + alkohol er en forferdelig kombinasjon.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...