Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk vet at jeg til dels tar det fra yr, til dels fra værmeldinga på radioen og når det kommer til Orkanger, hvordan jeg merker meg været når jeg er ute og går i det.

Folk flest leser ikke Vær-Sjur fordi de er interessert i hvordan været blir. Da bruker de heller værsteiner eller værpinner, eventuelt gamle mennesker med gikt. De ser ut til å være de eneste som stemmer uansett. Folk leser Vær-Sjur fordi de synes det er så tåpelig at det er bra, de liker humoren min (go figure), de liker meningene mine om musikk, og gudene vet. De fleste lokale liker det ikke (eller noe annet jeg finner på eller skriver om for den saks skyld), men hansegutt har sansen for det, virker det som, og det er nok for meg. Samt at artistene og bandene ser ut til å like det også. Det er i alle fall tilbakemeldingene jeg får. Til og med fra et plateselskap som likte at jeg skrev om bandene deres.

Og takket være Vær-Sjur fikk jeg i går tilsendt 3 CD-er med det fantastiske bandet The Beards, fra bandet selv, og før jul fikk jeg DVD-en med Julefergå jeg har jaktet på i 8-9 år.

Lenke til kommentar

Du har tatt steget opp fra E-kjendis til D-kjendis nå, Datasmurf.

Det er gratis på voksenopplæringa. \o/

Men da må man vel være til stede på skolen? Skal ta opp noen fag som privatist så jeg er sikker på at jeg kommer meg inn på forkurs til ingeniør.

Lenke til kommentar

Men da må man vel være til stede på skolen? Skal ta opp noen fag som privatist så jeg er sikker på at jeg kommer meg inn på forkurs til ingeniør.

Man må nok være tilstede, men de er flinke til å tilpasse det til folk som jobber og sånn. Det er opp til de forskjellige skolene/kommune å bestemme kursforløpene. Noen har fulltidsundervisning. Andre har kveldsundervisning. osv.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nei, jeg ville bare sende deg langt vekk.

Dumming! :( Da brenner jeg ned huset først og skylder på deg!

Fyllingen.

Kjiping, hva skal vi gjøre der? Syns vi kan reise til litt varmere strøk.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...