Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel stort sett jenter på strikkeklubber? Er i så fall et mye bedre forslag enn de andre.

Aldri vært der, så no idea. Om du er ute etter å møte jenter vil jeg i så fall foreslå den strikkeklubben som noen av UiB-studentene startet, og ikke en av "husmorslaget" sine. Eller, det kommer vel ann på hva du foretrekker. 8D
Lenke til kommentar

Litt usikker på om 19-år gamle strikkende studiner synes det er ok med en slamp på 30 i klubben. :D

Håper du ikke er sur pga avataren min btw. Jeg dro jo på ferie i jula, så jeg bytta bare fra juleavataren min til den som var basis for juleavataren min som altså er en veldig gammel avatar jeg har brukt tidligere. Regner med å "lage" en kjempekul avatar i løpet av vinteren!

Lenke til kommentar

Du kan skrive C på papir. :----)

Høres enda verre ut enn php og SQL på papir. Det var en gøy eksamen, du fikk trekk om du hadde en fnutt feil, ikke tillatt med hjelpemidler heller. Rimelig håpløst å forvente at noen som har hatt php i noen uker skal stå. Var svært høy stryk prosent på den, så vidt jeg husker, og ingen fikk bedre karakter enn C.

Lenke til kommentar

icheckmovies?

Bruker MyEpisodes.com for serier og imdb til filmer.

Veldig greit egentlig, for MyEpisodes viser nye episoder av seriene du følger osv. og hvilke serier som kommer med nye sesonger og hva som er ferdig i tillegg en del statistikk som f.eks. hvor lenge du har sett på Simsons totalt sett.

Det å bruke imdb for filmer er også ganske greit, for når jeg sjekker ut filmer så bruker jeg for det meste bare imdb så ser jeg med en gang om jeg har sett den før eller ikke.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg bare legger til alle filmer jeg har sett til "Your Watchlist", da ser jeg at filmen er sett når jeg er inne på profilen til filmen. Funker fett, men utover det så er den ikke veldig nyttig, du ser hvor mange filmer det er totalt du har sett og du kan jo sortere dem alfabetisk osv. men ikke stort mer. Men når jeg uansett bruker imdb hele tiden er det greit å kunne sjekke om jeg har sett filmen eller ikke med en gang, for det går fort i glemmeboka.

Også har jeg laget en annen liste der jeg nå har lagt til alle filmer jeg ikke har sett som så spennende ut.

myepisodes er mye bedre, og det er greit for det er mye vanskligre å holde oversikt over seriene jeg ser på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...