Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!

Ja, nå vil vi riktig feste!

Dagen er din, og dagen er bra,

men du er den aller beste!

Se deg om i ringen hvem du vil ta!

Dans en liten dans med den du helst vil ha!

Vi vil alle sammen svinge oss så gla'

og en av oss skal bli den neste - til å feste!

Gratulerer med dagen L4r5 ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hadde jeg hatt sangstemme skulle jeg vurdert det. x)

Du som er rockestjerne av hardt kaliber kan vel klare det der vel?

Mhm! xP

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hadde jeg hatt sangstemme skulle jeg vurdert det. x)

Growl den! =D

*kremte*

Happy *kremte mer*

Happy birth *hoste*

Ok. Vi glemmer sangen.

Gralla, Lars. :wee:

Skal vurdere det etter litt sprit i morgen. :D

Lenke til kommentar
Poenget var at tydeligvis tror at en technodude fremfører/opptrer/[sett inn ord som beskriver det ordentlige artister driver med], og det må jo rettes på. :)
Poenget er at du tror at all elektronisk musikk er "techno". Noe du bommer totalt på. Bare ved å kalle det "technodude" viser at du ikke har peil for fem øre.

:wee: Jeg nekter uansett å kalle et show der noen trykker på play og bare står der for en konsert/opptreden/whatever. Dj-er mimer ikke en gang. :p Når du ikke kan komme med noe bedre enn det der som svar, så sier det mer om deg enn om meg og mine meninger.

Så du tror de bare trykker på play og er ferdig med det? Det går i en del mer. Nå skal ikke jeg kalle meg DJ her, men poenget er at ignorante skjærer alt over en kam.

På den annen side, hva gjør en artist så forbanna mye bedre når h*n har spilt samme sangen for 100'de gangen, det imponerer ikke akkurat stort å bygge en bro du har bygget 10000 ganger før og vet fungerer.

Og gratulerer LARS :love:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Vel. De gjør nå mer enn det du noensinne kommer til å klare i løpet av en livstid med to hender. Og de gjør det på noen timer. :)

Jeg har stor tro på at NgZ også kan spille andre folks låter i en passende rekkefølge om han vil.

Jeg har stor tro på at jeg klarer å spille egenproduserte låter på gitarer 1000 ganger om jeg vil.

Lenke til kommentar
Vel. De gjør nå mer enn det du noensinne kommer til å klare i løpet av en livstid med to hender. Og de gjør det på noen timer. :)

Har det i det hele tatt slått deg hva DJ betyr? Har det slått deg at DJ'er bruker samples og utdrag for å skape en egen miks?

Hva definerer en artist?

Hahaha, jeg håper virkelig jeg oppnår mer i livet enn å "opptre" på en slik "konsert".

Og ja, det har slått meg, jeg er faktisk fullstendig klar over det. Jeg sier ikke at all tehno eller trance er dårlig, men absolutt mesteparten av det som høre på er rett og slett drit. (Referanse på dette: alle som tar trikken i oslo med diverse shitkids.) Dj Dark linket meg til flere mikser som ble hørt på flere ganger. Ferry Corsten og above&beyond, om jeg ikke husker feil. Det har allikevel null, niks å nada med ekte konserter eller opptredener å gjøre. Bevares, samle folk i hundrevis for å ha det fett til techno, men å kalle det en konsert blir for dumt - og å si at de fremfører en låt? Vel...

Bruken av ordet artist kan jeg til nød gå med på at ikke var helt heldig, men slik brukes nå en gang ordet. (Om musikere)

Lenke til kommentar

Ja er det sånn det skal være i dag ja...

Dagen der ingenting går som det skal.

Ikke får jeg til å tegne, ikke får jeg til å spille, og ikke klarer jeg å skrive nogen lunde rett uten å måtte bruke BACKSPACE hele jævla mongotralle tida.

Lenke til kommentar
Poenget er at du tror at all elektronisk musikk er "techno". Noe du bommer totalt på. Bare ved å kalle det "technodude" viser at du ikke har peil for fem øre.
Haha, veldig. :wee: Jadda, jeg tror f.eks at boards of canada er techno eller trance. Jepp. ^^ Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Så det var ordet "fremfører" du var imot, isåfall kan jeg bytte om det gjør deg lykkeligere til sinns.

Og jeg er helt enig i at musikken ti diverse shitkids på trikken (eventuelt t-banen for meg) er forferdelig å høre på. Rangeres sammen med RnB og kommers "rap".

Lenke til kommentar
Haha, veldig. :wee: Jadda, jeg tror f.eks at boards of canada er techno eller trance. Jepp. ^^

"Techno" er vel kommet for å bli. Selv hører jeg ikke forskjell på Linkin park, my chemical romance eller AC/DC, så vi stiller vel likt i forskjellige sjangre :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...