Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en spesiell serie, det jeg liker er måten de presenterer de mytiske skapningene. De har ikke diktet alle sammen inn til supersexy overnaturlige greier (om enn hovedpersonen er supah-hot).

 

Jeg finnes ikke anlagt for den slags. Jeg fikk symaskinsertfikatet mitt i 9. klasse, men siden har det gått nedenom og hjem. Jeg kan strikke grytelapper og skjerf (sistnevnte bare i teorien, jeg kommer aldri lengre enn "lang grytelapp"). MEN NÅ. Nå blir det andre boller! Eller, bestemor-ruter som tutorialen kaller det.

Lenke til kommentar

multisync: Jeg vet ikke helt om jeg vil snakke håndarbeid med deg lengre. o.O

Eplefe: MEH på deg. Jeg har satt bort maten, men dill dall får vente til i morgen. Døren til Frøken Dings er åpen og hun sover super-duper-lett. Derav den stille aktiviteten hekling.

Lenke til kommentar

Party Down er godkjent!

 

Sjekk ut Trailer Park Boys. Litt annen sjanger, men veldig bra greier.

 

Sweet Hansern, neste på lista, lastet ned noe greier jeg ikke har sett før som jeg skal sjekke om er brukbart.

 

Noen som vet om en bra side der man kan legge til alt av filmer og serier man har sett?

Mente jeg hadde en oversikt ett eller annet sted som viste bla. total lengde på alt tilsammen osv. men finner det ikke igjen. Det hadde vært ganske greit for da kan jeg sjekke om jeg har sett ting eller ikke før jeg laster det ned.

 

Meh.. fant ut at det funker greit å bare lage liste på imdb.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...