Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo bare minnet på alt man ikke har fått gjort innen man ble 20.

Jeg skulle gjerne gått noen år tilbake i tid og gjort mer eller ihvertfall ting anderledes.

 

Eneste er at det er mer praktisk å kunne gå på polet selv. Utelivet her i Norge suger uansett, ihvertfall så lenge du ikke er i en storby så er det generelt et stort letdown uansett, spesielt hvis du har vært ute og reist litt og opplevd bra uteliv.

Lenke til kommentar

20, halvveis til 40! Er du mann, så er du statistisk sett nå over 25% ferdig med livet ditt! Hva har du fått utrettet på den første 1/4 av livet? Du blir nærmere og nærmere halvparten av alderen til foreldrene dine, du er ikke lenger tenåring og "ungdom"!

 

 

ARGH, jeg hatet å bli 20, og nå blir jeg snart 22!!! :(

Lenke til kommentar

Ja, når jeg når 30 så kommer det til å bli shit, kan ikke holde på med de søte jentene, de forsvinner en etter en utover tjueåra. Alle gutta får seg unge og evt. blir gift. Stuck i en eller annen jobb uten mål og mening.

Nei... jeg håper jeg finner noe jeg brenner for når jeg blir ferdig med studiene mine ellers så er jeg i trøbbel, da kommer jeg enten til å bli en som sniker seg over landegrenser og luffer rundt i verden eller får meg en druglab med mål om å lage flest mulige ulike hallusinogene stoffer som overhode er mulig .

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...