Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvilke sjokoladeplater er de beste i verden? Til desserter og varm sjokolade osv.

Er ikke sjokoladePLATER, men Michel Cluizel sin 72%-sjokolade er noe av det beste jeg vet å bruke til kakao. Vi har den på jobb, bl.a.

Edit: Ellers er Callebaut sin veldig god. Vi byttet nettopp ut Dronningsjokolade med Callebaut sin mellom-mørke sjokolade til "vanlig" kakao på jobb. <_>

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om Criminal Minds som begynner (forhåpentligvis) på TV2 nå 21:40 om det er nytt som de ikke har vist på TV2 før? :D

Tv2: "Criminal Minds utsettes til neste torsdag"

Helvetes IDIOTER!!! Hva faen skal de med nyhetskanalen når den helvetes gisselsaken går på alle forpulte kanaler for øyeblikket og har holdt på i hele fuckings dag!!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Når du først er i texas synes jeg du skal kjøpe noe kodein, blande deg noe drank og prøv å høre om plutselig chopped n screwed rapmusikk høres bra ut.

Kan starte med denne

Edit: omformulerte meg litt og la til video.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hadde de klart å gjøre det på en skikkelig måte hadde ingen klagd. Men den lille amerikanske delen av min facebooknewsfeed minner meg skremmende mye om den, ehm, "diskusjonen" jeg fikk være vitne til på lekeplassen når jeg hentet datteren min i barnehagen her om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mine tidligere fastleger :

Dr Alban

Dr No

Doc Ock

Dr Bombay

Dr Pretorious

Dr Bertil Bergvall (Rederiet)

Dr. Amej I Ballah

:D

Endret av Slettet+9817324