Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Kanskje du har lyst til å gjøre det?

Mulig vi kline vilt, hvem vet?

 

Fort: Hva skal jeg ha til middag?

Pølsene som ligger i kjøleskapet? Trekk noen til meg og, men vent til rett før jeg er hjemme :D

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal kjøpe deg noen laksekoteletter til 20kr/500g som du får kjøpt på rema 1000, disse skal du steke i mye persille /m litt salt og spise sammen med hjemmelaget potetsalat og litt kaninfor.

 

Edit: pølser er alt for kjedelig, idag synes jeg du skal imponere anfall med dine kulinariske kunster på kjøkkenet.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Kjære dopfolk, jeg har spørsmål.

 

Hva er det dophunder egentlig blir lært opp til, sett på border patrol NZ og AUS nå, og skjønnt at det er egne hunder som de trener til pulver (amfetamin, mdma, kokain og herion). Men vil den oppfatte lukten likt på div. derivater?

 

Har lest litt kjemi for tiden og funnet massevis av morsomme stoffer (vi snakker et par hundre) som jeg aldri har hørt om og de aller fleste har ikke noe navn utover den kjemiske formelen. Derfor jeg begynnte å tenke på den problemstillingen.

 

Tviler på at vi får sett stort til disse stoffene riktignok da de aller fleste enten baserer seg på stoffer som er vansklige å fa tak i eller reaksjonslikninger som gjør produksjon krevende.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...