Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

ABB gikk Trønderbataljonen i stedet for militæret :D

 

"AB bor på gård , kose sæ med Trøn-der-får !" :D

 

...og litt heksehyl til dessert :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er det argumentet prestene som blir tatt for barnemisbruk sier. "Høyden deres er perfekt til blowjobs, takket være gud."

 

Bjarte Fagerlid : "Tro hva som skjer i Audnedal når sola har gått ned ?" :D

 

Skjer nok litt av hvert av fanteri i Vejle oxo , ho ho ;)

 

Så noen tyskere i en turistbuss fra Dresden i fjor sommer , de knaska sikkert på en masse heksehyl & sa de hadde blitt radikalisert og utilregnelige........akkurat som ABB og Max Zorin jo , ho ho :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har den. På nynorsk.

Jeg også \o/ Det må være den styggeste tittelen på en bok noen sinne. Men jeg mistet den og fikk bare masse anmerkninger fordi læreren ikke trodde jeg gadd å ha den med :( Håper ikke Hedvig blir et sånt troll av en lærer.
Lenke til kommentar

Jeg også \o/ Det må være den styggeste tittelen på en bok noen sinne. Men jeg mistet den og fikk bare masse anmerkninger fordi læreren ikke trodde jeg gadd å ha den med :( Håper ikke Hedvig blir et sånt troll av en lærer.

Jeg også fikk mange anmerkninger av læreren fordi jeg hadde mistet den.

 

Så viste det seg at jeg hadde glemt den på skolen, og læreren hadde lagt den inn i kjøkkenskapet. Og han sa han ikke fant den.

Lenke til kommentar

Jeg fikk anmerkning i heimkunnskapen for å få allergisk reaksjon når jeg spiste noe jeg ikke tålte. Jeg prøvde å forklare læreren om allergiene mine i starten av faget, men hun mente at allergier bare er innbilling. Fikk også anmerkning da jeg ble matforgifta av 10 år gammelt elgkjøtt. GG.

 

Har noen av dere smakt den kebabgrændisen, forresten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...