Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vil se Ringenes Herre i lego-versjon?

Ikke før jeg får det i posten, tyvm.

 

Noen prøver å ha det morsomt på forumet ihvertfall.

 

post-57741-0-38142300-1357987238_thumb.png

Ja, fikk den der selv i natt. Rappotererte den bare.

 

Jeg har sett en vassekte satanist!

Militærstøvler, skinnbukse og skinnjakke.og langt, blondt hår.

På jakka stod det forskjellig. Kirkegrillog et bandnavn som bestod av en M på begge sider, med masse kruseduller mellom. Og på skuldra stod det «no christianity.no Islam.no stress. Burn'em all 666».

 

Komisk.han var bare 1.60 høy også.

Hvis det er en vassekte satanist, er det mange av de her i Trøndelag. :p

Lenke til kommentar

Eller lag en salat til omeletten :-) Det er viktig å spise salat fordi det er sunt og grønnsaker. Du kan lage en salat med masse rart som tomater og agurker og salatblader og den slags f.eks (ikke mais det fordøyes ikke. mais er noe drit) eller så kan du ha en med bare masse salatblader, sånne som er litt rødlige om du har en god eddik. Det har du mest sannsynlig ikke, men min mor pleier å kjøpe en kjempegod eddik på en sånn fancy matbutikk her i Bergen og den eddiken er så god, om jeg kunne ha spist salat med den eddiken på resten av livet så kunne jeg nesten ha blitt vegetarianer.

Lenke til kommentar

nei, middag :)

Takke faen, du er en av de personene som ikke blir mett av en omelett til middag. Jeg spiser en til frokost nå. Kommer nok til å trenge en brødskive eller to i tillegg.

 

Hva med Jo's Pasta Surprise?

Det du trenger:

Fjordland tortellini med kjøtfyll

Pepperoni (Jo foretrekker Gilde sin)

Hvitost

yumyum-nudler med biffsmak

 

Kok opp vann til nudlene og tortellinien. Ha så i litt salt og olje i vannet, samt buljong og krydderposene fra nuddelpakken.

Når vannet koker, tilsett tortellini. Litt før tortellinien er ferdig, skrur du på stekeovnen, og så slenger nudlene sammen med tortellinien.

Når både tortellinien og nudlene er ferdigkokt, så siler du av søa, og legger så maten i en passende stor skål.

Krydre etter smak, og tilsett den oppskjærte pepperonien. rør litt sammen, slik at ikke alt tilbehøret ligger på toppen.

Legg ost øverst, og sett så inn i ovnen. Ta ut skåla når osten har fått en fin skorpe. NYT!

 

Jeg laget dette til familien min i fjor, det ble en stor suksess.

 

Selvfølgelig rapporterte jeg den også. Helt latterlig åpenbare greier. Om en skal prøve å lure folk slik, kan han/hun i det minste gjøre det gjennomført nok til å skrive noen få innlegg, og starte samtalene litt mer naturlig. Ingen i sitt rette sinn går på noe slik.

Du vet aldri med kidsa på dette forumet.

Lenke til kommentar

u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years

Lenke til kommentar

Det hørtes litt sære ut, men jeg vil prøve det. hvalags krydder skal man bruke til?

 

blir hamburger fordi jeg har dårlig tid på å dra til butikken, men takk for tips folkens!

 

u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...