cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Sigøynere generelt er en sann pest. Sagt som en ekte FrPer og bygdetulling 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Godteri og cola er min middag. Stakkars. Du burde lære deg å lage god mat. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Stakkars. Du burde lære deg å lage god mat. Har dessverre ikke tålmodighet til å lage god mat... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Du må huske det at en mann som kan lage mat drar automatisk damer. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror ikke det er mulig å dra flere damer enn jeg allerede gjør, Lars. Det er en grense for hvor mye junior tåler. Han trenger restitusjon. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Du må huske det at en mann som kan lage mat drar automatisk damer. Skulle så ønske at det var sant. Snakker om damer, jeg sitter litt på gjerdet om jeg skal kontakte ei jente jeg holdt litt på med i sommer, men ikke har snakket med siden... Skal til den siden av kloden, og må reise igjennom byen hun bor. Endret 4. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Lars snakker om damer, ikke småjenter. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Over til noko anna. I dag blir det epic mat til kvelds. Skal lage hjemmelaget pasta for første gang i morgen, og har kjøpt inn Foie Gras. Vurderer om jeg skal lage en ravioli med noe foie gras inni, men det blir kanskje for drøyt første gangen man prøver. Får se hva jeg finner på. Tar i mot tips her. Endret 4. januar 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg lar deg ta deg av småjentene jeg Slimda. Holder meg til de som ihvertfall er gamle nok til at de bikker over til damesiden på modenhetskalaen. Endret 4. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Lars snakker om damer, ikke småjenter. Correctomundo. Småjenter er for smågutter. Skal lage hjemmelaget pasta for første gang i morgen, og har kjøpt inn Foie Gras. Vurderer om jeg skal lage en ravioli med noe foie gras inni, men det blir kanskje for drøyt første gangen man prøver. Får se hva jeg finner på. Høres egentlig bra ut. Fastfood er ut. Slow food is the way to go. Endret 4. januar 2013 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Snakker om damer, jeg sitter litt på gjerdet om jeg skal kontakte ei jente jeg holdt litt på med i sommer, men ikke har snakket med siden... Skal til den siden av kloden, og må reise igjennom byen hun bor. DO IT! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Damn. Jeg har passert 40K profilvisninger. Jeg visste ikke at jeg var så interresant. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) DO IT! Jeg føler nesten at jeg må det, sånn siden jeg har henne på facebook and all. Men samtidig har jeg en følelse av at det kan bli heftig kleint med mindre hun bare har lyst til å fortsette der vi slapp da. Menmen, har ikke stort å tape, har jo ikke akkurat felles venner, jeg får bare håpe at hun enten har nok guts til å si nei til at hun vil møte meg eller komme med en hvit løgn enn at vi møtes og at det bare er rart Lars, det er bare fordi du er moderator Endret 4. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Damn. Jeg har passert 40K profilvisninger. Jeg visste ikke at jeg var så interresant. jeg passerte 15k i forrige uke elns (i fjor lol), synes det er ganske bra mtp du har 61k poster mer enn meg Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Cowboy - det er bare fordi folk lurer på hvor litta du er, og om du virkelig er så kødd. 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Da sitter man på toget hjem igjen til Hordaland, skal bli godt å sove i min egen seng hjemme på Stord imorgen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 cowboy bob = rosario = Ingunn Røyseland ! 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 cowboy bob = rosario = Ingunn Røyseland ! da har han i såfall splitta personlighet. fordi rosario har en helt annen væremåte en cowboy. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 cowboy bob = rosario = Ingunn Røyseland ! Det er en kar som har tatt din gamle avatar. Jeg trodde det var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg