Gjest Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 kan jeg også bli moderator på dette forumet Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Er folk enda mer tullete enn vanlig her for tida? For mye julefesting? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Om jeg skriver søknad da Alt er teoretisk mulig. Hvis man springer mange nok ganger rett i en vegg tilsier kvantefysikkens lover at en eller annen gang vil ingen av molekylene, grunnet tilfeldige bevegelser på atomnivå, treffes og man vil passere rett gjennom hele veggen. Du er hjertelig velkommen til å teste den teorien også. kan jeg også bli moderator på dette forumet Mammaen din sa deg sikkert at du kunne bli hva du ville da du var liten. Så stå på! Gjør deg positivt bemerket. Er folk enda mer tullete enn vanlig her for tida? For mye julefesting? For å være ærlig har kvaliteten her inne stupt i kjelleren de siste månedene. Og det sier litt for det var ikke bra fra før. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hmm... pest eller kolera? La barten gro og risikere hipsterfeel eller se ut som en uteligger i 1 mnd. før skjegget er langt nok til at det kan formes? Vokser bare helt vilt etter dag 12, og trimmet det ned et par hakk siden det så ganske shabby ut. Lot barten være, for den vokser ikke så buskete. Du skal selvfølgelig ha bart. Du kan risikere å se like kul ut som meg med bart. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 For å være ærlig har kvaliteten her inne stupt i kjelleren de siste månedene. Og det sier litt for det var ikke bra fra før. Jeg synes noe bør gjøres med saken. Så lenge jeg slipper å gjøre noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg synes noe bør gjøres med saken. Så lenge jeg slipper å gjøre noe. Så lenge du er her og poster så hever du nivået i forhold til når du ikke er her.Vi må få inn litt flere av de kule folka igjen tror jeg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg er beæret. Hans, hvor i all verden har du vært i det siste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Kjenner jeg Hansern rett er det ett eller annet eksotisk sted. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Alt er teoretisk mulig. Hvis man springer mange nok ganger rett i en vegg tilsier kvantefysikkens lover at en eller annen gang vil ingen av molekylene, grunnet tilfeldige bevegelser på atomnivå, treffes og man vil passere rett gjennom hele veggen. Du er hjertelig velkommen til å teste den teorien også. Dette har jeg faktisk prøvd og og resultatet var at jeg brakk armen + fikk hjernerystelse. Jeg hadde ikke instagram på den tiden så jeg har ikke så veldig mange bilder av meg med armen i fatle for å bevise det, men kakemot kan bekrefte det fordi jeg smset med han mens jeg satt på legevakten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 For å være ærlig har kvaliteten her inne stupt i kjelleren de siste månedene. Og det sier litt for det var ikke bra fra før. +1! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 +1! God post Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Begynner med forelesninger igjen den 11.. Men jeg er så utrolig badass av meg at jeg ikke reiser opp til da. Skikkelig pøbelunge altså. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Er det fortsatt sånn at jeg må ha mobilen til lading i en evighet når den er ny eller kan jeg bare lade den til 100% og så get jiggy with it? Da jeg fikk den var den på 50% eller noe, og nå prøver jeg å bruke den helt ned til 0% sånn at jeg kan lade den opp igjen.... Endret 2. januar 2013 av Zeromac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Er det fortsatt sånn at jeg må ha mobilen til lading i en evighet når den er ny eller kan jeg bare lade den til 100% og så get jiggy with it? Da jeg fikk den var den på 50% eller noe, og nå prøver jeg å bruke den helt ned til 0% sånn at jeg kan lade den opp igjen.... 100% er nok. Det er hvertfall en 10 års tid siden den slags batterier du tenker på var i vanlig bruk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Begynner med forelesninger igjen den 11.. Men jeg er så utrolig badass av meg at jeg ikke reiser opp til da. Skikkelig pøbelunge altså. Heldiggris. Jeg begynner igjen i morra. Har vel noe sånt som tre prosjekter og fire prøver frem til den 15. Gleder meg. Har selvfølgelig ikke gjort en dritt i jula. Ansvar for egen læring og alt det der.Gjør meg en tjeneste: Når du en gang er ferdig utdannet lærer, ta slike som meg med i beregningen når du underviser. Det er enkelte av oss som ikke takler all den friheten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Begynner med forelesninger igjen den 11.. Men jeg er så utrolig badass av meg at jeg ikke reiser opp til da. Skikkelig pøbelunge altså. Betyr det at du er tilgjengelig for et ørlite forumtreff, eller fullbooket? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Skal prøve! For mye frihet kan være en dårlig ting. Har noen bøker og reading responses som skal inn snart, men det kan jeg fint gjøre her hjemme. Ooooog nå er det skrekkfilm og bakt potet som venter her! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Kjenner jeg Hansern rett er det ett eller annet eksotisk sted. Tja, Breuil-Cervinia er kanskje ikke det mest eksotiske stedet. Men grappaen var god. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som vet om det selges 2025 Lithium batterier på butikken? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Rimelig sikker på at jeg har sett det, ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg