L4r5 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Fy faen, som jeg kløner i dag. Først klarer jeg å søle gryterett ut over hele bestikkskuffen. Så fyller jeg kjøkkenet med røyk fordi jeg er for opptatt med å fikse det jeg akkurat griste til å følge med på plata. Etter maten går jeg i dusjen. Klarer å kutte meg godt i trynet med barberhøvelen. Stopper Lars av den grunn? Neida. I sin store visdom finner han ut at "Hey! Kanskje jeg skal ta brystet i dag?". Som sagt så gjort. Resultat: Høvelen glipper og jeg holder på å kutte av meg brystvorta. Den blødde heftig hvertfall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg tror du hadde sett tøff ut uten nippel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg er tøff uansett jeg. Hardcore badass to the bone! (Og dere som har møtt meg holder kjeft nå!) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Deil å tenke på at du har nybarbert bryst da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Takk. Jeg tok skjegget og underlivet i samme slengen, men kuttet meg heldigvis ikke flere plasser enn nevnt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Nei det hadde vært litt dumt om du kuttet av deg hodet & penis. En manglende nippel klarer man seg uten liksom, noen folk har jo bare 2 nipler liksom. Verre om du var en dame uten nippel da. Vet ikke hva jeg hadde syntes var verst, en dame som trenger å barbere seg på brystet/ne eller en uten nippel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg bruker DE-høvel, ikke kniv. Med DE-høvel skal det godt gjøres å kutte av seg verken kuken eller kukhuet. Kunne skamfert den litt da, men heldigvis har jeg legevakta bare 500 meter unna. Greit at brystvorta mi ikke er stor, men kuken min er for stor til å kutte av på den måten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg bruker DE-høvel, ikke kniv. Med DE-høvel skal det godt gjøres å kutte av seg verken kuken eller kukhuet. Kunne skamfert den litt da, men heldigvis har jeg legevakta bare 500 meter unna. Greit at brystvorta mi ikke er stor, men kuken min er for stor til å kutte av på den måten. Lars.. nå er du litt cocky... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 I'd rather be cocky than a pussy. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hey, Daskemann, jula varer fram til 2. januar. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hmm... pest eller kolera? La barten gro og risikere hipsterfeel eller se ut som en uteligger i 1 mnd. før skjegget er langt nok til at det kan formes? Vokser bare helt vilt etter dag 12, og trimmet det ned et par hakk siden det så ganske shabby ut. Lot barten være, for den vokser ikke så buskete. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg har nettopp blitt avhengig av en k-pop jentegruppe. På tide å legge seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hvilken? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 er det de som lagde den der oppa gamgam style Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hey, Daskemann, jula varer fram til 2. januar. Nei.Den varer til 6.eller 13. januar alt ettersom hvilken tradisjon man følger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 er det de som lagde den der oppa gamgam style hahaha Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Nei.Den varer til 6.eller 13. januar alt ettersom hvilken tradisjon man følger. "..og jula varer helt te påske"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Nei, DET er ikke sant! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Nå er det jul igjen,Og nå er det jul igjen, Og jula varer helt til påske. Nei det er ikke sant, Nei det er ikke sant, For der imellom kommer faste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg