settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 kolektivtrafikk ja... første buss går 3 januar. og jeg har enda ikke funnet en jævla fest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 og jeg har enda ikke funnet en jævla fest. Livet er hardt. Vil du snakke om det? Vi kan holde virtuelle hender og synge Kombaya. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Nei, ellers takk. Er ikke flink til å synge skjønner du. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 http://www.stand2pee.com/ hehe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg har fiksa kjøre ihvertfall, så da blir det feiring ihvertfall. Ikke at jeg egentlig er i humør, er redd for at det ender som i fjor. Ble drita og deppa og sovna før alle andre. Endret 30. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 kolektivtrafikk ja... første buss går 3 januar. og jeg har enda ikke funnet en jævla fest. Be om en kjønnsoperasjon. Problem solved! Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Be om en kjønnsoperasjon. Problem solved! Jeg må nok ha flere opprasjoner en å vrenge om rørsystemet før jeg blir populær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Eneste operasjonen jeg trenger må være lobotimi. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Eneste operasjonen jeg trenger må være lobotimi. Bør jeg google det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Bør jeg google det? ja eller nei, for det skrives ikke sånn. Endret 30. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) lobotomi eller lobotimi? Endret 30. desember 2012 av settings Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Eneste operasjonen jeg trenger må være lobotimi. I det minste så vet du, og alle rundt deg, at du trenger det. Det er ikke tilfelle for mange som trenger lobotomi, de fleste vil faktisk etter min erfaring bli sur om du nevner det, eller tro at det er en vits. Det er ikke lett å ha rollen som morromann i gruppen, når jeg skal være alvorlig og foreslår lobotomi eller andre former for behandling til noen som trenger det så hender det at de ikke tar meg seriøs. De tror at jeg er en kar som bare tenker useriøse tanker, men jeg skal dele en liten hemmelighet med dere. For å kunne si så mye morsomt som jeg gjør, så kreves det et veldig sofistikert og reflektert verdenssyn. Det er ikke noe alle og enhver kunne ha fått til, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 ja eller nei, for det skrives ikke sånn. Beklager feilstavelsen. Hva kan jeg si? Det er et av de orda jeg aldri husker hvordan staves. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Eneste operasjonen jeg trenger må være lobotimi. Hull i hue av deg å komme med en slik selvkritisk påstand. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 lodotomi eller lobotimi? Lobotomi er visst riktig. Hull i hue av deg å komme med en slik selvkritisk påstand. Oh, teh pun. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 regna med det. Jeg ville gått for den svenske metoden med elektroder istedenfor kutting eller alkohol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 regna med det. Jeg ville gått for den svenske metoden med elektroder istedenfor kutting eller alkohol. Tror egentlig jeg dropper hele greia.The going up was worth the comming down, som en vis mann sang en gang. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Tror egentlig jeg dropper hele greia. The going up was worth the comming down, som en vis mann sang en gang. Like lurt det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 skulle ønske jeg var lisensert til å utføre lobotomi Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Jaha? Hvor har du dette ifra? Svette er hovedsaklig saltvann. Google "svette avfallsstoffer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg